לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(AAPL) אפל

(AAPL) אפל

Xetra
102.94 -1.26 -1.21%
17:40:00 - מידע המוצג בעיכוב. מטבע EUR
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
יוני קהלת
יוני קהלת

נגמר התיקון של העליה המשך ירידות ל110  ... (המשך)

לפני שעה· הגב לתגובה זו
Adar Dadon
Adar Dadon

תפוח אדום פחות טעים מתפוח ירוק  ... (המשך)

02.03.2021 15:45 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Oren Samson
Oren Samson

נפתח קבוצה חדשה של מחזיקי מנית אפל כל מי שרוצה להכנס מוזמן - 0586661997  ... (המשך)

01.03.2021 21:27 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
לילך כהן
לילך כהן

תפוח ירוק יותר טעים מתפוח אדום  ... (המשך)

01.03.2021 17:06 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Cayman Grand
Cayman Grand

בסיום התיקון המנייה תזנק ב 50 אחוז עד 175 דולר  אני מציע להרוויח אפילו 30 אחוז אבל להצטרף לכיוון המגמה שהשוק יתחלף לעליות  בקרוב גם הפד צפוי להכריז על סיוע לכלכלה בשווי 1.9 טרליון דולר  ... (המשך)

28.02.2021 18:30 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Itai Zrihan
Itai Zrihan

היי, באיזה פלטפורמה אתם סוחרים?  ... (המשך)

27.02.2021 13:22 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Cayman Grand
Cayman Grand

שלומי צודק יש נהירה לאג"ח וגם לתעודות סל על אג"ח כמו TLT יכול להיות סתם בהלה  וגם יכול להיות תחילתה של מפולת כמו במרץ  ... (המשך)

27.02.2021 12:06 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Nadav Ch
Nadav Ch

מה לעזאזל קרה ב3 דקות האחרונות??   ... (המשך)

26.02.2021 21:02 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
דוד יהי
דוד יהי

שלומי אלמקים מה אתה אומר? אפל בתמיכה שלנו הקודמת מאזז  ... (המשך)

26.02.2021 18:57 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Oren Samson
Oren Samson

אני פותח קבוצה עכשיו של מחזיקי מנית אפל כל מי שרוצה להכנס מוזמן - 0586661997  ... (המשך)

26.02.2021 15:43 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
YONI LEVI FRANCO
YONI LEVI FRANCO

עדכנו שבאפט שוב קונה שנחזק איתו יחד (:  ... (המשך)

26.02.2021 11:57 GMT· הגב לתגובה זו
Liron Jj
Liron Jj

גם דעתי שתרד לטווח ה113-115 ותפציץ שוב  ... (המשך)

25.02.2021 21:02 GMT· הגב לתגובה זו
ארז שמואלי
ארז שמואלי

תרד עוד קצת לאיזור 110-115 ואז תקפוץ חזק מאוד. לא המ.  ... (המשך)

24.02.2021 07:49 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Oren Samson
Oren Samson

והינה מתחיל העליה  ... (המשך)

23.02.2021 20:10 GMT· הגב לתגובה זו
Ronen Isakov
Ronen Isakov

אלון הלוואי שתרד כמו שאתה אומר ומשם אני אאסוף הכל . זו המנייה הכי בטוחה בכל הבורסה  ... (המשך)

23.02.2021 19:58 GMT· הגב לתגובה זו
Alon Levy
Alon Levy

נדבר באיזור 90   ... (המשך)

23.02.2021 11:26 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Alon Levy
Alon Levy

אפל שברה תבנית תמשיך לרדת התרגיל החשבונאי עשוי להשפיע על שורת הרווח   ... (המשך)

23.02.2021 11:26 GMT· הגב לתגובה זו
POLEWICH MILIKITA
POLEWICH MILIKITA

קניתי עוד מנה. זאת החברה הטובה בעולם לדעתי, אין סוף תחומים ורוודים שונים שהיא יכולה להיכנס אליהם, מותג הכי חזק בעולם, יודעים עלינו הכל, משקיעים מיליארדים במחקר, מגייסים את האנשים הכי חכמים בעולם שיעבדו בשבילם. תבינו חברה: אפל זאת לא מנייה שמוכרים, אפל זאת מנייה שמחזיקים ומחזקים כשהיא מתממשת יפה. לא תמיד שווה לקנות אותה אבל אף פעם לא שווה למכור.   ... (המשך)

23.02.2021 07:05 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
Nadav Ch
Nadav Ch

אירוע השקת אייפדים חדשים ב16 למרץ  ... (המשך)

22.02.2021 09:29 GMT· הגב לתגובה זו
eyal hagag
eyal hagag

back to 120 as i said ,לא המלצה  ... (המשך)

19.02.2021 18:11 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
יוני שמעוני
יוני שמעוני

היי, לאחרונה התחלתי להתעניין בתחום. האם יש למישהו המלצה או פלטפורה מומלצת להתחיל לסחור דרכה( בסכום התחלתי נמוך 5 אלף) כל בתי ההשקעות רוצים מינימום 20 אלף לפתיחת תיק, ראיתי שאפשר לרכוש ני״ע דרך הבנק אבל אין שם אפשרות למערכת מסחר. אודה לעוזרים  ... (המשך)

18.02.2021 10:01 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
Cayman Grand
Cayman Grand

אני בוחן אותה בימים הקרובים אולי אני יכנס השאלה כמה זמן יקח לה להגיע לאזור ה 150  כי יש עוד מניות שנכנסות ללונג כמו  TMUS  אין באמור המלצה רק נסיון לשתף ולהבין עם היא שווה כניסה וניתן לעשות מהלך של 10 - 12 אחוז ב 3 חודשים  ... (המשך)

18.02.2021 09:13 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
יניב דהפז
יניב דהפז

אמיר אתה לא מבין כלום מאפל זה ירידה לצורך עלייה באפט ימשיך לקנות בשער כזה יש לו הרבה כסף והרבה מניות אפל   ... (המשך)

18.02.2021 06:59 GMT· הגב לתגובה זו
אמיר טליאס
אמיר טליאס

סוס מת  ... (המשך)

18.02.2021 05:54 GMT· הגב לתגובה זו
אושרי רווח
אושרי רווח

תפוח במחיר מבצע  ... (המשך)

17.02.2021 20:22 GMT· הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Polski Português (Portugal) Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.