לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(AAPL) אפל

(AAPL) אפל

נאסד"ק
450.91 +6.46 +1.45%
10/08 - סגור. מטבע USD
מסחר מאוחר 449.65 -1.26 -0.28% 1:09:25 - מידע בזמן אמת
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
שמעון נחמני
שמעון נחמני

מניה משוגעת, אי אפשר לנבא אותה...  ... (המשך)

06.08.2020 20:12 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
adir shoval
adir shoval

למה לדעתכם יש הרבה פרישות בחברה לאחרונה?  ... (המשך)

06.08.2020 20:04 GMT· הגב לתגובה זו
adir shoval
adir shoval

אין סוף לחיה שנקראת אפל!  ... (המשך)

06.08.2020 20:00 GMT· הגב לתגובה זו
אדם רודמן
אדם רודמן

מתי הספליט?  ... (המשך)

06.08.2020 17:06 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
Osher Taba
Osher Taba

שווה לקנות לפני הספליט או אחרי הספליט?  ... (המשך)

06.08.2020 14:28 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Beni Aicho
Beni Aicho

מה זה ספליט  ... (המשך)

05.08.2020 20:21 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
איקי פרץ
איקי פרץ

מה היום ?  ... (המשך)

05.08.2020 11:51 GMT· הגב לתגובה זו
Ron Geter
Ron Geter

מתי הספליט ?  ... (המשך)

04.08.2020 14:30 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
ניקו יגי
ניקו יגי

חברה מקצועית וחכמה !וכמה שטויות אתם כותבים ...מסביב ....  ... (המשך)

03.08.2020 20:10 GMT· הגב לתגובה זו
אדם רודמן
אדם רודמן

עד לאן זה יגיע??  ... (המשך)

03.08.2020 14:32 GMT· הגב לתגובה זו
Oren Moshe
Oren Moshe

10  ... (המשך)

03.08.2020 13:51 GMT· הגב לתגובה זו
Oren Cohen
Oren Cohen

בכמה כסף  ... (המשך)

03.08.2020 13:49 GMT· הגב לתגובה זו
Oren Moshe
Oren Moshe

קניתי  ... (המשך)

03.08.2020 13:48 GMT· הגב לתגובה זו
סטס פינחסוב
סטס פינחסוב

שווה לקנות??  ... (המשך)

31.07.2020 13:34 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
אדם רודמן
אדם רודמן

חברים הבנתי הדוחות שהיא הציגה ממש טובים, לקנות עכשיו?  ... (המשך)

30.07.2020 21:36 GMT· 7 · הגב לתגובה זו
דוד מור
דוד מור

הגיע הזמן שתתעופף קצת למעלהיאללה מחר שוברים שיא חדש  ... (המשך)

30.07.2020 20:32 GMT· הגב לתגובה זו
יניב קרעי
יניב קרעי

אפל גם גוררת רגלים כלפי מטה אבל שם המשחק סבלנות ל2021  ... (המשך)

26.07.2020 20:29 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Magic Runs
Magic Runs

יש לי עכשיו את אפל ומיקרוסופט את מי כדי למחור עכשיו ?  ... (המשך)

26.07.2020 13:48 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
יניב קרעי
יניב קרעי

המניה היתקרבה ל 400 קיבלה פיק רגלים מחסום שהיא חייבת לפרוץ   ... (המשך)

22.07.2020 19:48 GMT· 9 · הגב לתגובה זו
יניב קרעי
יניב קרעי

אתמול  ... (המשך)

22.07.2020 19:46 GMT· הגב לתגובה זו
אבירן חזמה
אבירן חזמה

מתי כדאי לקנות לדעתכם?  ... (המשך)

20.07.2020 16:45 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דוד מור
דוד מור

חסכו עוד 13 מיליארד דולרבית המשפט ביטל את הקנסהיא צפויה לשבור שיאים בימים הקרובים  ... (המשך)

15.07.2020 10:00 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
MoM aymonm
MoM aymonm

אמור להיות השקה באוגוסט זה לא ישפיע?  ... (המשך)

10.07.2020 13:53 GMT· הגב לתגובה זו
מיכאל סויססא
מיכאל סויססא

אתה יכול לעבוד בארץ עם מיטב דש או אינטרקטיב ברוקר שהיא חברה בין לאומית  ... (המשך)

10.07.2020 04:50 GMT· הגב לתגובה זו
Raphael Menachem
Raphael Menachem

האם יש המלצות דרך איזה גוף בארץ כדאי להכנס לבורסה ? אני חושב על השקעה ארוכת טווח למניות חזקות  ... (המשך)

07.07.2020 19:15 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.