לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(AAPL) אפל

(AAPL) אפל

נאסד"ק
127.14 -1.77 -1.37%
15/01 - סגור. מטבע USD
מסחר מאוחר 127.06 -0.08 -0.06% 1:59:23 - מידע בזמן אמת
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
חנוך ספירו
חנוך ספירו

לגבי דיבידנטים. אם אני מעוניין להיכנס לחברה ולקבל את הדיבידנט שהחברה מחלקת. כמה זמן לפני חלוקת הדיבידנט אני צריך להיות בתוך החברה? תודה רבה!  ... (המשך)

לפני 13 שעות· 1 · הגב לתגובה זו
אלמוג מזרחי
אלמוג מזרחי

אין גמרו אותי אפל האלה כבר לא יכול איתם שנה אותו דבר ורק מדרדר   ... (המשך)

15.01.2021 11:48 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
Barel Cohen
Barel Cohen

תעלה בקרוב?  ... (המשך)

14.01.2021 21:57 GMT· הגב לתגובה זו
Rafi Nisli
Rafi Nisli

מתי דוחות? שיעזור לנו קצת  ... (המשך)

14.01.2021 21:22 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Dotan BenEli
Dotan BenEli

איך לדעתכם הדוחות ישפיעו ?  ... (המשך)

14.01.2021 19:11 GMT· הגב לתגובה זו
Liron Jj
Liron Jj

היידה תיכף פורצת את מחסום 132  ... (המשך)

13.01.2021 16:04 GMT· הגב לתגובה זו
Nadav Ch
Nadav Ch

כרגע זה עוד טיפה רחוק אבל מאמין שבקרוב יהיה גל קניה לקראת הדוחות שצפויים להיות טובים. חוץ מזה שההצהרות השאפתניות בענייני הרכב האוטונומי עדיין לא מגולמים ברמה ראויה לדעתי.   ... (המשך)

13.01.2021 10:00 GMT· הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

לאן אתם חושבים שהיא תרד  ... (המשך)

12.01.2021 17:27 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
אלמוג מזרחי
אלמוג מזרחי

מה קורה איתם   ... (המשך)

12.01.2021 17:07 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Yonathan Yonathan
Yonathan Yonathan

המניה די תקוע מחודש יוני לא מצליחה לפרוץ את ה130 כפי שצריך כנראה שוב תרד   ... (המשך)

12.01.2021 16:58 GMT· הגב לתגובה זו
Liron Jj
Liron Jj

מתי דוחות?  ... (המשך)

12.01.2021 10:33 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
Liron Jj
Liron Jj

מה קרה? מימושים?נראה לכם הדוחות בס החודש יקפיצו אותה?  ... (המשך)

11.01.2021 14:32 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
איגור פישמן
איגור פישמן

לא מרגישים את זה עם אפל.אבל עם יונדאי כן מרגישים , מניה עלתה ב כ8.5%  ... (המשך)

11.01.2021 11:59 GMT· הגב לתגובה זו
Shlomi Elmakies
Shlomi Elmakies

יונדאי ואפל יחתמו על הסכם לפיתוח רכב אוטונומי חשמלי עד מרץבמסגרת ההסכם החברות מקוות להוציא גרסת בטא של הרכב כבר בשנה הבאה • עד שנת 2024 מקוות הענקיות לייצר 100 אלף רכבים, ובהמשך להשיג יכולות ייצור של 400 אלף רכבים בשנה 🚀🚀🚀  ... (המשך)

10.01.2021 16:48 GMT· הגב לתגובה זו
Dan Bonen
Dan Bonen

האם לדעתכם תהיה השפעה כלשהי על המניה של אפל, בעקבות העובדה שהסירה מהחנות שלה (אפ-סטור) אפליקציה מאד פופולרית (פרלר) המשמשת כפלטפורמה אלטרנטיבית לטוויטר?  ... (המשך)

10.01.2021 09:11 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
בני לוי
בני לוי

הכתבה של אורלי וגיא שהתקשורת מסתירה  https://hasifot.com/v/689  ... (המשך)

08.01.2021 08:17 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Radik Abramov
Radik Abramov

@Shlomi Elmakies בקשר למה ששאלתי אותך לגבי לאן להכנס להשקיע, אשמח אם תיצור איתי קשר להתייעץ איתך עלכמה דברים.כמובן שאם תוכל לא רוצה להטריח אותך.   ... (המשך)

07.01.2021 06:20 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
שגיא שוקרון
שגיא שוקרון

טווח ארוך שווה לחכות קצת שתרד ?  ... (המשך)

06.01.2021 20:40 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
שגיא שוקרון
שגיא שוקרון

רוצה להיכנס למניה ממליצים ?   ... (המשך)

06.01.2021 20:40 GMT· הגב לתגובה זו
Yonathan Yonathan
Yonathan Yonathan

מה כלכך מציאה מחיר מנופח  ... (המשך)

06.01.2021 19:00 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Uzu Klyne
Uzu Klyne

אפל במחיר מציאה. עוד רגע והיא תתחיל להמריא חזרה ואף יותר  ... (המשך)

06.01.2021 15:20 GMT· הגב לתגובה זו
Dan Bonen
Dan Bonen

שלומי 127 מחיר אטרקטיבי? או מסוכן להכנס עכשיו?  ... (המשך)

06.01.2021 14:57 GMT· 8 · הגב לתגובה זו
ישראל לפידות
ישראל לפידות

כל המנתחים של אפלמה עכשיו?????  ... (המשך)

06.01.2021 11:17 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Shlomi Elmakies
Shlomi Elmakies

פותחת בטרום בצורה לא טובה בעקבות שליטה של הדמוקרטים בסנאט ובקונגרס. חשש גדול מפני הטלת מס חברות מוגדל, מה שלדעתי במצב הנוכחי לא יקרה לטווח הקצר, אשקול לחזק במידה ואראה פוטנציאל, לדעתי הפאניקה היא רגעית אם כי הבורסה לא אוהבת שליטה מוחלטת גם בקונגרס וגם בסנאט, בהצלחה לכולם  ... (המשך)

06.01.2021 09:10 GMT· הגב לתגובה זו
yeuda ss
yeuda ss

חברים כל ההשערות שאני שומע כאן בנחלט יש יותר נכונים ויש פחות... אבל בתכלית זה לא עובד ככה חברים שוק ההון לא נכנסים לעסקאות כי 'נראה לי' כי 'מישהו אמר לי' המליץ לי ' ' כי אני מאמין ' וכו' וכו' שוק ההון זה דבר שלומדים ומתעמקים אלו שקונים ומוכרים על סמך מה שנראה להם או שאמרו להם או שהמליצו להם ולא על סמך אסטרטגיה מסוימת מוסמכת 95% + יפלו ויפסידו הרבה יותר ממה שירוויחו אני אומר לכם את זה מניסיון של יותר משנה בשוק ואני כבר עברתי מסך קורסים רציניים בניתוח טכני ופונדמונטלי ואני ברוך ה' מאד מצליח בתחום כיום... אני עושה כמה עשרות אחוזים של רווחים כל חודש על התיק שלי אבל אני רואה את הטעות הזו אצל הרבה אנשים ואני ממש לא מסוגל לסבול את זה כי אני הרי יודע מה מדובר ואני גם הייתי כזה טיפה שבחרתי ללא אסטרטגיה מסוימת ונכון שלפעמים הצלחתי אך ברור הפעמים לא הצלחתי והפסדתי המון כסף.... והיום לעומת זה ברוך ה' אני עובד בצורה מסודרת מאד ואני רווחי מאד כל חודש...חברה לא בא להסתלבט עליכם לא מכיר אותכם אתם לא מכירים אותי רק אומר לכם מה עומד לי הלבשיהיה בהצלחה לכולם  ... (המשך)

04.01.2021 21:28 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Polski Português (Portugal) Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.