לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(AAPL) אפל

(AAPL) אפל

מקסיקו
2,554.00 -18.62 -0.72%
19:44:43 - מידע המוצג בעיכוב. מטבע MXN
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
דורון סאסי
דורון סאסי

סוף היום ירוק  ... (המשך)

לפני 34 דקות· הגב לתגובה זו
יורם מזרחי
יורם מזרחי

מה השאננות והביטחון?  ... (המשך)

לפני 8 שעות· 2 · הגב לתגובה זו
elisheva shechter
elisheva shechter

אפל מחר 117  ... (המשך)

לפני 17 שעות· הגב לתגובה זו
Nadav Chen
Nadav Chen

משער שיעלה ל140 עד שבוע לבחירות  ... (המשך)

לפני 21 שעות· הגב לתגובה זו
Shlomi Sonego
Shlomi Sonego

לדעתי הולכת לתת קפיצה למעלה  ... (המשך)

25.09.2020 20:02 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

יהודה היום ירקרק  ... (המשך)

24.09.2020 17:39 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
יהודה מור
יהודה מור

יום חמישי תמיד אדום  ... (המשך)

24.09.2020 12:37 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Barel Cohen
Barel Cohen

כל השוק כמעט בירידה לדעתי תעלה בקרוב אין באמור המלצה  ... (המשך)

23.09.2020 22:22 GMT· הגב לתגובה זו
ליאור דניאל
ליאור דניאל

נפתחה קבוצת וואצפ מי שמעוניין שישלח הודעה למספר 0557234311....1  ... (המשך)

23.09.2020 20:17 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Tal Nahmani
Tal Nahmani

עם כל הצער..אפל לא מצדיקה שום צפי לעלייה קרובה במחיר שלה.  ... (המשך)

23.09.2020 19:24 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Beni Aicho
Beni Aicho

סתם מנייה מנופחת  ... (המשך)

23.09.2020 18:51 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Beni Aicho
Beni Aicho

למכורר  ... (המשך)

23.09.2020 18:50 GMT· הגב לתגובה זו
שרון שמאילוב
שרון שמאילוב

חוזר שנית מנייה חרא   ... (המשך)

23.09.2020 18:46 GMT· הגב לתגובה זו
טוהר כהן
טוהר כהן

מה נסגר עם השוק  ... (המשך)

23.09.2020 14:01 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Nadav Chen
Nadav Chen

רק חדשות טובות  ... (המשך)

23.09.2020 13:51 GMT· הגב לתגובה זו
Moti Gitlin
Moti Gitlin

המהלך המתוכנן של אפל מעורר גלים בקרב השחקנים בעולם הדיגיטליתוך זמן קצר, התצוגה שתטריף את העולם....  ... (המשך)

23.09.2020 13:12 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Moti Gitlin
Moti Gitlin

אפל מניה עם שם וחזון. האמריקאים אוהבים אותה ותמיד היא מפתיעה עם מוצר חדש וייחודי, שכבר בתהליך להצגתו... המניה תעוף לשים הכל הכל... עכשיו היא שקטה ובתוך ימים תתחיל לעוף ואז כבר קשה יהיה להיכנס.לקנות והרבה....  ... (המשך)

23.09.2020 13:09 GMT· הגב לתגובה זו
הראל מוסי
הראל מוסי

חפרתי קצת, אבל שלחתי רק דברים רלוונטיים, יש עוד הרבה תוכניות פחות מעניינות. עושה רושם שאפל לא תפסיק להפתיע, להתקדם ולפרוץ הלאה...  ... (המשך)

23.09.2020 10:22 GMT· הגב לתגובה זו
הראל מוסי
הראל מוסי

סמסונג השיקה ארבעה טלפונים מתקפלים השנה, ועשויה להשיק עוד טלפונים כאלו בקרוב. כעת, נראה ש־Apple כבר מוכנה לשקול פיתוח iPhone מתקפל. על פי דיווח חדש, Apple הזמינה מסכים מתקפלים מענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית עבור דגימה.על־פי הדלפה ממשתמש בשם Ice Universe ברשת החברתית Weibo, חברת הענק Apple הזמינה מ־Samsung כמות גדולה של מסכי OLED מתקפלים. חשוב לציין שאפל תשתמש במסכים האלו רק לבדיקות ולדגמי אב טיפוס. זו לא הפעם הראשונה ש־Apple מזמינה מסכים מתקפלים; בשנת 2019 חברת חדשות קוריאנית טענה ש־Samsung העבירו מספר דוגמאות מסך מתקפל ל־Apple. זה אומר שייתכן ש־Apple כעת בשלבי פיתוח מתקדמים של iPhone מתקפל.  ... (המשך)

23.09.2020 10:20 GMT· הגב לתגובה זו
הראל מוסי
הראל מוסי

iPad Air 4 הוא המכשיר הראשון שמגיע עם המעבד החדש של Apple, הלוא הוא A14 Bionic. ערכת השבבים תגיע גם עם מכשירים אחרים שיצאו השנה (כמו iPhone 12). כצפוי, ערכת השבבים החדשה מביאה חידושים רבים בהשוואה לקודמתה, ה־A13 Bionic. ראשית, המעבד הוא מעבד שיוצר בטכנולוגיית 5 ננו־מטר, בניגוד לדור הקודם שיוצר בתהליך ייצור של 7 ננו־מטר, והוא כולל 16 ליבות לעיבוד AI אשר יאפשרו עד 11 טריליון פעולות בשנייה. על פי Apple, המעבד יהיה מהיר בעד 40% מקודמו, בעוד יחידת העיבוד הגרפי תהיה מהירה בעד 30%. A14 Bionic כולל טכנולוגיית Machine Learning מבית Apple מהדור השני. השדרוג ישפר את יכולת זיהוי התמונה, תנועה ולמידה של שפות. בנוסף לכך, הטכנולוגיה תהיה מהירה פי 10 מקודמתה, זאת על פי Apple.כאמור, המעבד יגיע עם ה־iPad Air החדש, שצפוי להגיע לחנויות כבר בחודש אוקטובר.  ... (המשך)

23.09.2020 10:16 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
הראל מוסי
הראל מוסי

המדליף הידוע בטוויטר L0vetodream צייץ אתמול את שמות דגמי iPhone 12 החדשים אשר צפויים לצאת בקרוב. לטענתו, השמות יהיו Phone 12 mini ,iPhone 12 ,iPhone 12 Pro ו־iPhone 12 Pro Max. הסדרה צפויה להיחשף באופן רשמי על ידי Apple בחודש אוקטובר הקרוב. ארבעת השמות תואמים לארבעת גדלי המסך שצפויים להגיע עם הדגמים החדשים. iPhone 12 mini צפוי להציג מסך בגודל 5.4 אינץ', אשר, על פי דיווחים, צפוי לכלול מגרעת קטנה מהרגיל בראש המסך. הדגם הקטן ביותר בסדרת הדגל הנוכחית הוא iPhone 11 Pro, אשר מגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ'. הדגם האמצעי יקרא iPhone 12 ויכלול מסך בגודל 6.1 אינץ', בדיוק כמו ב־iPhone 11. כל מכשירי הסדרה צפויים לכלול מסכי OLED.‏‏‎ו iPhone 12 Pro יציע מסך בגודל 6.1 אינץ', ו־iPhone 12 Pro Max יציג את המסך הכי גדול ב־iPhone עד היום, שיהיה בגודל 6.7 אינץ'.  כל הדגמים צפויים לתמוך ב־5G ולכלול את ערכת השבבים החדשה של Apple, וA14 Bionic. למרות זאת, בפעם הראשונה, אף דגם בסדרה לא יגיע עם ראש מטען או אוזניות מהקופסה. Apple עשתה זאת עם Apple Watch Series 6, שיגיע ללא ספק כוח, לטענתה מסיבות "זיהום אוויר"  ... (המשך)

23.09.2020 10:12 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
נועה שוורץ
נועה שוורץ

מה אומרים? היא שוב תתפוצץ ל130 בקרוב??  ... (המשך)

22.09.2020 20:06 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

אחלה מניה  ... (המשך)

22.09.2020 19:44 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
הראל מוסי
הראל מוסי

תמיד בשעה האחרונה היא מפגיזה  ... (המשך)

22.09.2020 19:03 GMT· הגב לתגובה זו
elisheva shechter
elisheva shechter

עליה לצורך ירידה  ... (המשך)

22.09.2020 16:48 GMT· הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.

';