לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(NCLHN) נורווג'יאן קרוז ליין

(NCLHN) נורווג'יאן קרוז ליין

מקסיקו
655.63 +12.93 +2.01%
16:30:26 - מידע המוצג בעיכוב. מטבע MXN
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
Niv Alon
Niv Alon

יש למישהו הסבר מה קרה היום מפלוס 5 וחצי לחצי אחוז עכשיו  ... (המשך)

01.03.2021 17:58 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

מקווה שזו הסנונית הראשונה ונתחיל לראות חזרה של קרוזים  ... (המשך)

01.03.2021 09:02 GMT· הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

חברת הקרוזים העולמית רויאל קריביאן מתחילה לפעול מישראל ענקית השיט תפעיל החל מחודש מאי ועד החגים מסלולי שיט בספינת פאר חדשה מנמל חיפה ליוון ולקפריסין • כ-70 אלף ישראלים צפויים ליהנות מהפלגה ראשונה מסוגה בתקופת הקורונה -למחוסנים בלבד • רה"מ נתניהו: "אירוע כלכלי, תיירותי ותדמיתי"  ... (המשך)

01.03.2021 09:01 GMT· הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

דעה אישית - סקטור התיירות לא עלה בצורה משמעותית כמו למשל הטכנולוגיה ועולם הרכב ובנוסף רגעי השיא עוד לפנינו עם פתיחת עולם התיירות. מי שלטווח ארוך לא צריך להתרגש מהירידות שעוברות עכשיו על הבורסה. עוד חצי שנה מהיום באמת שאין סיבה שלא נראה את המניה בסביבות שער 40 צפונה  ... (המשך)

26.02.2021 02:15 GMT· הגב לתגובה זו
ofer mymon
ofer mymon

תודה לNCLH על עוד רווח נאה  ... (המשך)

25.02.2021 14:28 GMT· הגב לתגובה זו
Amir Margalit
Amir Margalit

יש דוחות! יש לי לצערי זמן רק לרפרוף מהיר, אני אפנה זמן אחר כך לבדיקה מעמיקה, אבל כרגע פשוט רצתי לחלקים שקשורים למזומנים ואיתנות פיננסית בראייה לעתיד. התחייבויות זמן ארוך גדלו בכ6 מיליארד דולרים, וגיוס של הון דרך הנפקות בסדר גודל של 1.5 מיליארד. לאחר הוצאות תפעול ומימון, שהגדולה בהן היא ההפסד הנקי השנתי של למעלה מ4 מיליארד, נשארנו ביד עם 3.3 מיליארד במזומן ושווה מזומן, מה שאנחנו רואים בדוח המאזן. לעומת המזומנים, התחייבויות זמן קצר (כלומר בשנה הקרובה) נותרו 1.9 מיליארד. מבחינת יכולת כיסוי חוב ניראה שאין בעיה. בנוסף, אני רואה שקצב שריפת המזומנים הממוצע עומד על 205 מיליון דולר בחודש. אם ניקח את השארית של המזומן שנשאר, זה נותן לנו צינור של בערך 7 חודשים שבהם החברה יכולה להמשיך ללא פעילות כלל. מקווה להגיע עוד היום להערכה מדויקת יותר, עם התחשבות בכל הפרמטרים בדוח, ולא רק מה שאספתי מהרצפה בכמה דקות, אבל ללא ספק חדשות טובות רבותיי. גם מאוד הפתיעו בהכנסה לעומת הצפי, אם כי זה לא בדיוק מספר מחמיא בהשוואה לשנה שברה, אבל היי גם זה משהו. משאיר קישור לדוח המלא בהודעה הבאה.  ... (המשך)

25.02.2021 13:45 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

מישהו יודע מה יש בדוחות שמתפרסמים עכשיו?  ... (המשך)

25.02.2021 13:09 GMT· הגב לתגובה זו
Amir Margalit
Amir Margalit

בוקר טוב חברים! אלישע, אתה עדיין איתנו? לא ראיתי אותך במסיבה אתמול. יש דוחות היום, מניח שנקבל איזו סטירת התעוררות למציאות אחרי הטיסה הזאת, אבל כרגיל לא לדאוג וטווח ארוך. לפחות נוכל להעריך יותר טוב מה מצבה של החברה מבחינת מזומנים לשרוף ועד כמה הצליחו להתייעל בקצב השריפה היומי. אחלה יום!  ... (המשך)

25.02.2021 05:58 GMT· הגב לתגובה זו
ido kochai
ido kochai

אמור לרדת בקרוב?  ... (המשך)

24.02.2021 18:18 GMT· הגב לתגובה זו
Amir Margalit
Amir Margalit

מה? מתי? מה? חחחחחח  ... (המשך)

24.02.2021 16:19 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

היום מחליפים קידומת  ... (המשך)

24.02.2021 14:32 GMT· 7 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

אמיר, עד איזה שער היית אומר שכדאי להשאר ולא למכור? אני התחלתי עם שער 15.8 הוספתי לאחר מכן ועכשיו בשער 17.96. מה דעתך?  ... (המשך)

21.02.2021 07:24 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

אני חושב שמשהו טוב מתחיל לקרות בעולם התיירות  ... (המשך)

19.02.2021 14:39 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

אמיר, יש לך דעה על מה שקורה?  ... (המשך)

17.02.2021 15:53 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

מישהו פה יודע לנתח גרפים? יש צפי להתנהגות שלה?  ... (המשך)

17.02.2021 15:44 GMT· הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

מצד אחד צריך סבלנות והסבלנות תשתלם בסופו של דבר לדעתי אבל בתור אחד שבתוך המניה יותר מ9 חודשים זה מתחיל לייאש כל הדחיות האלה   ... (המשך)

16.02.2021 17:36 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

חברת נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות (NCLH), בעלת שלושת מותגי השייט: נורוויג’ן קרוז ליין, אושיאניה קרוזס וריג’נט סבן סיז, מודיעה היום על הארכת השעיית ההפלגות עד ה-31 במאי 2021. הארכת השעיית ההפלגות מתבצעת במקביל לעבודתה של החברה על תוכנית חזרה בטוחה לשיט שנדרשה על ידי המרכז לבקרה  מחלות ומניעתן CDC בארה”ב.  נוסעים שהזמינו הפלגות בשלושת מותגי השייט: נורוויג’ן קרוז ליין, אושיאניה קרוזס וריג’נס סבן סיז, מתבקשים ליצור קשר עם יועץ השייט או עם חברת הקרוזים למידע נוסף.  ... (המשך)

16.02.2021 17:06 GMT· הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

הם הודיעו שהם ממשיכים את הארכת השעיית ההפלגות עד לסוף מאי  ... (המשך)

16.02.2021 17:05 GMT· הגב לתגובה זו
יוסי דן
יוסי דן

מה ההתנגדות?  ... (המשך)

16.02.2021 16:40 GMT· הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

אני חושב שבקרוב מאוד המניה תבקר בשער 30  ... (המשך)

16.02.2021 15:44 GMT· הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

https://www.cruisehive.com/norwegian-cruise-line-removes-all-may-2021-sailings/47103  ... (המשך)

16.02.2021 08:56 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

https://e24.no/naeringsliv/i/Vq4yzr/nye-skip-rett-i-opplag-planen-er-aa-fylle-dem-med-passasjerer-i-mai  ... (המשך)

11.02.2021 12:39 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

היי, שקט פה השבוע. תחלקו מחשבות לגבי מה עומד לקרות. האם לדעתכם יאריכו שוב את האיסור על ההפלגה? נראה לכם שיפליגו בתחילת מאי? האם נשארתם במניה או שהחלטתם לצאת? אני לא חושב שהדוחות ישפיעו על ערך המניה. אני די בטוח שכולם מאריכים מה יהיה רשום שם.  ... (המשך)

11.02.2021 12:20 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
אריאל הנדלר
אריאל הנדלר

מה אתם חושבים? יש למישהו מושג איך יהיו הדוחות?  ... (המשך)

10.02.2021 21:05 GMT· הגב לתגובה זו
Aviho Sharabani
Aviho Sharabani

מה המצב הכלכלי של החברה?  ... (המשך)

04.02.2021 11:00 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Polski Português (Portugal) Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.