לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(NCLH) נורווג'יאן קרוז ליין

(NCLH) נורווג'יאן קרוז ליין

ניו יורק
24.99 -0.20 -0.79%
21/01 - סגור. מטבע USD
מסחר מאוחר 25.01 +0.02 +0.08% 1:55:04 - מידע בזמן אמת
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
ron ziv
ron ziv

יש סיבה מיוחדת למה שקורה פה?  ... (המשך)

14.01.2021 15:57 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

סבלנות משתלמת  ... (המשך)

14.01.2021 15:34 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

למישהו יש מושג מה קרה שיש פתיחה כזו?  ... (המשך)

14.01.2021 15:15 GMT· הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

אמיר, מחשבותיך בנושא: כבר כמעט שנה ללא הכנסות ולא יהיו הפלגות לפחות עד סוף אפריל. כל חודש עולה להם חבילות של כסף להשאיר את המנגנון פעיל. האם אתה לא חושב שהם מתחילים להיות בסוג של סכנה? האם יש מצב של פשיטת רגל לדעתך? האם אתה רואה אופציה של דילול?  ... (המשך)

13.01.2021 14:51 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

על פי ממצאים של ניסוי של חברת פייזר החיסון שלה יעיל גם מול המוטציה הדרום אפריקאית. שיהיה יום ירוק לכולם   ... (המשך)

08.01.2021 06:51 GMT· הגב לתגובה זו
Amir Margalit
Amir Margalit

אזה יום ירוק ויפה היה לנו אתמול בסקטור של התיירות, עד שטראמפ וחברים התחילו לעשות בלאגן. האמת, הייתה נקודה שממש ציפיתי מהמדדים להיחתך, אבל הופתעתי לראות ששמרו על גובה, על אף אירוע שהיה יכול להיגמר בתרחיש רע ומכוער בהרבה. ניראה ששלטון הדמוקרטים בבית ובסנאט כבר ודאי בשלב זה. ואפילו השוק כבר לא מתמחר את שגעונותיו של הג'יניג'י ברצינות. חושב שבשבועיים הקרובים אנחנו עוד עשויים לראות אירועים מסוג זה, אבל גם זה יעבור. אז סבלנות ואורך רוח, הטוב עוד לפנינו.  ... (המשך)

07.01.2021 08:12 GMT· הגב לתגובה זו
Amir Margalit
Amir Margalit

הנאסדק נשבר, הראסל תופח, והדאו והסנופי איפושהו באמצע. השוק כבר משדר שליטה של הדמוקרטים  בבית ובסנאט. אפילו לא מחכים לסיום ספירת הקולות. אם אכן יתברר שזאת תוצאות הבחירות היום, אז ברוכים הבאים למדיניות רווחה רחבה. מעולה לסקטור, פחות לדברים אחרים. אם רק היה לי את הזמן לפשפש בראסל ולחפש הזדמנויות, מרגיש כמו תקופה נפלאה לזה.  ... (המשך)

06.01.2021 11:51 GMT· הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

עוד יומיים מתפרסם תוצאות הניסוי של המוטציה הבריטית. אם יפרסמו שהחיסון תופס גם עליה אני חושב שתהיה עליה יפה בכל הסקטור  ... (המשך)

05.01.2021 21:59 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
אורי שיליאן
אורי שיליאן

הsp נופל ותמיד הקרוזים נופלים או עולות פי 3  ... (המשך)

04.01.2021 16:56 GMT· הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

יש סיבה לקריסה?  ... (המשך)

04.01.2021 15:58 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

מתי לדעתכם נראה את הפריצה של המניות של עולם התיירות?  ... (המשך)

03.01.2021 17:53 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

אמיר, איך אתה רואה את הדחיה שהם גזרו על עצמם לסוף מרץ? לדעתי זה משדר חוזקה, הם יכולים להמשיך ללא הפלגות ובלבד שזה יהיה בטוח ללא תקלות בשיט עצמו כי אז זה יכול בהחלט להשפיע על ההמשך.  ... (המשך)

31.12.2020 15:45 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Amir Margalit
Amir Margalit

זינוק במספר המקרים לצד שיא חדש של מתים ביום בארה"ב. צפיתי לתגובת חרדה בסקטור התיירות, אבל הנחתי שדוח התעסוקה החיובי ימעזר נזקים. ניראה שהשוק עדיין במצב רגיש לידיעות מסוג זה. מעניין לראות אם גם הפעם נראה בדיוק את אותה התגובה המוכרת של מכירות חזקות בפתיחה וצמצום לכיוון האפס במהלך היום. נו שוין, טווח ארוך...  ... (המשך)

31.12.2020 15:17 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Amir Margalit
Amir Margalit

שעת מחקר יומית בחסות Motely Fool. מספקים ריכוז נתונים על מצבה הנוכחי של החברה והענף בכלל. מאמינים שעל אף הרעה הנוכחית, הענף כולו נמצא בתמחור חסר ולנורוויגי'אן יש את הסיכוי הטוב ביותר לצאת ראשונה מהמשבר. https://www.fool.com/investing/2020/12/28/is-norwegian-cruise-line-a-buy/  ... (המשך)

30.12.2020 10:37 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

חברת הקרוזים נורוויג’ן קרוז ליין הודיעה היום (ג’) על המשך השעיית ההפלגות עד ה-31 במרץ 2021 בעקבות השפעת מגפת הקורונה על מדינות ברחבי העולם  ... (המשך)

30.12.2020 08:36 GMT· הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

אמיר, קראת את הכתבה הזו? אתה חושב שתהיה לה השפעה?  ... (המשך)

28.12.2020 09:18 GMT· הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

https://e24.no/naeringsliv/i/aPvbyL/smitteutbrudd-paa-color-line-naa-kanselleres-flere-avganger  ... (המשך)

28.12.2020 09:18 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Amir Margalit
Amir Margalit

כצפוי, טראמפ העביר את חבילת הסיוע כמו גדול. היא הייתה עוברת בכל מקרה, אז אולי הוא מקווה שההבעה הזאת של רצון טוב תעזור לו להגדיל את המענקים מ600$ ל2000$.  כרגע יש לו תמיכה מהדמוקרטים ודווקא הרפובליקנים עושים לו בעיות. 2020 לא מפסיקה להפתיע עד יומה האחרון.  ... (המשך)

28.12.2020 06:27 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

שירבו עלינו ימים כאלה  ... (המשך)

23.12.2020 20:40 GMT· הגב לתגובה זו
Miri Ben Atar
Miri Ben Atar

לדעתכם יש צפי עלייה היום?  ... (המשך)

23.12.2020 14:00 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
ron ziv
ron ziv

חושבים שיש משמעות להחלטה של טראמפ לגבי חבילת התמריצים על המניה?  ... (המשך)

23.12.2020 08:59 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

לפי הידיעות החיסון של פייזר יעיל מפני המוטציה.  ... (המשך)

23.12.2020 08:52 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Amir Margalit
Amir Margalit

זה מהימים שאני מתרחק מהטלפון, פותח יום אחרי רואה מה נשמע. אולי מחר נקבל החלטה להתרחק לקצת יותר זמן. עוזר מאוד עם אורך הרוח חח  ... (המשך)

22.12.2020 19:36 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
אלישע כהן
אלישע כהן

מחר תעלה  ... (המשך)

22.12.2020 19:29 GMT· הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

עוד שנה מהיום אני מאמין שנראה את השער הזה ונצחק   ... (המשך)

22.12.2020 16:57 GMT· הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.