לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(NCLH) נורווג'יאן קרוז ליין

(NCLH) נורווג'יאן קרוז ליין

ניו יורק
15.13 +1.14 +8.15%
10/08 - סגור. מטבע USD
מסחר מאוחר 15.09 -0.04 -0.26% 1:29:05 - מידע בזמן אמת
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
אבי חנון
אבי חנון

קניה בטוחה  ... (המשך)

03.08.2020 19:57 GMT· הגב לתגובה זו
אבי חנון
אבי חנון

קניה בטוחה  ... (המשך)

03.08.2020 19:57 GMT· הגב לתגובה זו
תומר גנון
תומר גנון

למה ירידות היום?  ... (המשך)

03.08.2020 14:26 GMT· הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

כל פעם שאני חושב שלא יכול להיות יותר גרוע המניה מפתיע אותי מחדש   ... (המשך)

03.08.2020 10:32 GMT· הגב לתגובה זו
בן כבש
בן כבש

אחלה שלב להיכנס לדהירה קצרה ברכבת הרים לדעתי , כל השאר שמחכים לשער של 20 סבלנות אם אין לכם בעיה של זמן הכל טוב..   ... (המשך)

27.07.2020 17:13 GMT· הגב לתגובה זו
Guy Goren
Guy Goren

מתי היא תתפוצץ למעלה כבר מתי!!!!  ... (המשך)

27.07.2020 15:56 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
שמוליק אברהם
שמוליק אברהם

😔  ... (המשך)

27.07.2020 15:53 GMT· הגב לתגובה זו
דוד בן אליעזר
דוד בן אליעזר

למרות גיוס שביצעו לפני כחודשיים לצלוח את המשבר הזה . עדין לא נראה האור שבקצה המינהרה ואפילו לקראת דצמבר .2020 גם במקורות שגייסה החברה מתדלדלים ללא כל הכנסה .כנראה שזה חלק מהסיבות הגומות למניה לרדת . בשיא המשבר המניה היתה סביב 8$ אומנם היא נסקה ל 26 אבל המצב לא השתנה משיא המשבר במרץ . אז אםהמניה עומדת סביב 14 15 זה כמעט כפול ממה שהיה בחודש מרץ ובעצם המצב התבהר שהפלגות לא יתחדשו לפני סוף 2020   ... (המשך)

24.07.2020 12:23 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

לא מבין למה היא רק יורדת  ... (המשך)

22.07.2020 14:02 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Idan Hofman
Idan Hofman

דיווחים חיוביים על החיסון לקורונה והמנייה יורדת   ... (המשך)

20.07.2020 16:30 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
eran cohen
eran cohen

למה קורסת  ... (המשך)

16.07.2020 16:55 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Idan Hofman
Idan Hofman

דחייה עד אוקטובר   ... (המשך)

16.07.2020 16:04 GMT· הגב לתגובה זו
בן כבש
בן כבש

כמו שאמרתי רכבת הרים , שחקני יום נהנים מהתנודות החדות שלה .. כל השאר הדגרנים במניה יש לכם עוד כמה חודשים טובים לראות בשר , אלא אם כן יהיה פתרון יצירתי לאכלס את כל הספינות האלה בתיירים . נכון לכרגע ידחו כל פעם את מועד ההפלגות   ... (המשך)

16.07.2020 11:17 GMT· הגב לתגובה זו
Dotan Padlon
Dotan Padlon

אז מה..? אם כל ציוץ חיובי על קורונה יביא עליות כאלה אני שוקל להביא לפה ארגז של אפרוחים   ... (המשך)

15.07.2020 16:38 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
דני דני
דני דני

שמוליק מי שמבין בשוק ההון ידע שלא תגיע לממדים של הגל הראשון, החוכמולוגים ימתינו לשערים כאלה ויפספסו כמובן, תמתין בסבלנות ותראה את ה 30% אולי יותר ביום אףמסחר אחד, אם אתה בפנים אל תעז לברוח, דעה בלבד אין באמור המלצה, בן כבש אתה נראה לי מבין עניין ולא מדבר מהבטן, בהצלחה לכולם, אגב היום הגדלתי את ההחזקה שלי ב 4 מניות ונכנסתי שוב לעוד סבב ב אמירקן אירליינס, כי לא אסלח לעצמי אם אפספס זאת, וכמובן שוק לא תמזמנים, רק סבלנות  ... (המשך)

24.06.2020 19:36 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
Geva Biadgo
Geva Biadgo

ישתלם לטווח ארוך לדעתי   ... (המשך)

24.06.2020 19:18 GMT· הגב לתגובה זו
בן כבש
בן כבש

דעתי היא שקודם כל לא תגיע לשערים הנמוכים כמו בגל הראשון . והגל השני זו סתם רכבת הרים שהקטר שלה הוא טראמפ . לא תרד מ13 לדעתי יש לה סיכוי טוב יותר לעלות מ20 כבר בשבועות הקרובים לא המלצה..  ... (המשך)

24.06.2020 18:17 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
יוגב סויסה
יוגב סויסה

שתרד עוד, מתאים לי לקנות אותה ב 8 דולר :)  ... (המשך)

24.06.2020 16:39 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Niv Alon
Niv Alon

דעה בלבד - מי שלטווח ארוך הירידות הגדולות כמובן כואבות אך לא אמורות להשפיע, בשניה שעולם התיירות יפתח יותר ויותר המנייה תגיע לכיוון ה30-35 בלי ספק  ... (המשך)

24.06.2020 16:34 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דני דני
דני דני

למי שכבר בפנים אין טעם לצאת, רק סבלנות, קחו בחשבון שהכל יכול לקרות אבל חברים תתאזרו בסבלנות ותחזיקו חזק, כי כשזה יעלה תראו 30 ו 40 אחוז ביום אחד , כדי לא לפספס אסור לצאת, אישית הגדלתי חשיפה, אין באמור המלצה   ... (המשך)

24.06.2020 15:40 GMT· הגב לתגובה זו
gg sd
gg sd

יש עוד חדשות רעות עבור משקיעים בקרנבל, רויאל קריביאן ומשקי שייט נורווגיים ירידת דירוג אשראי שוק למרות מחירי המניות העזים, ההתפתחויות האחרונות עבור מניות קו השייט אינן מעודדות במיוחד. אנליסט משדרג את המניות של נורווגיה קרוז ליין אחזקות (NASDAQ: NCLH) ורויאל קריביאן (NYSE: RCL) ביום רביעי בבוקר, וזאת בעקבות דירוג האשראי של S&P Global מדרוג את דירוג האשראי של קרניבל (NYSE: CCL) (NYSE: CUK) - ל ציון אי השקעה או מצב זבל - ביום שלישי אחר הצהריים. כאשר התעשייה דוחקת כעת את הפלגות עתידיות עד אמצע ספטמבר לכל המוקדם, קל לראות מדוע סוכנויות דירוג האשראי קצת עצבניות כאן. כל שלושת מפעילי קווי השייט גייסו מיליארדים בגין מימון חדש בחודשים האחרונים ...  ... (המשך)

24.06.2020 15:35 GMT· הגב לתגובה זו
איציק כהן
איציק כהן

חוזרים להתחלה 🤔  ... (המשך)

24.06.2020 14:08 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
gg sd
gg sd

מקווה שמהיום תחול תפנית למעלה  ... (המשך)

23.06.2020 09:23 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Idan Hofman
Idan Hofman

דחייה חדשה של הקרוזים עד 15 לספטמבר   ... (המשך)

21.06.2020 03:24 GMT· הגב לתגובה זו
דני דני
דני דני

הודיעו על עוד דחייה, עד 1.10.20 , חושב שזהו גג עוד ירידה של 6-8% במידה ותהיה, ומשם תתחיל בעליות, כי לאחר ההודעה לא רואים התרסקות, מאמין בה לטווח של 2-3 חודשים, אין באמור המלצה,  ... (המשך)

17.06.2020 17:33 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.