לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(XAUUSDc1) - חוזים עתידיים על USD Ounce Gold

(XAUUSDc1) - חוזים עתידיים על USD Ounce Gold

איסטנבול
1,872.65 +0.00 +0.00%
28/09 - מידע המוצג בעיכוב. מטבע USD
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
Alon Lang
Alon Lang

דולר סוויס לונג..0.9230..יעד..0.930.9385..0.95..סטופ לוס..0.9160  ... (המשך)

לפני שעה· 4 · הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

בוקר טוב לכל הסוחרים.העיסקה להיום ..לונג יורו-פאונד0.9080..יעד..0.9210..סטופ..0.9010.כל מי שהסטלבט על הלונג פאונד שלקחנו ב1.2720..ליעד 1.2850..אז היעד נכבש. כנל דולר סוויס לונג 0.9150 יעד 0.9270..גם הוא הושג.לגבי הזהב...טווח יומי..1872-1892לא ממולץ לסחור ברמות האלה.  ... (המשך)

לפני 4 שעות· 5 · הגב לתגובה זו
דורון טאטי
דורון טאטי

מי חושב הזהב בכיוון חצית ה2000 שוב?  ... (המשך)

28.09.2020 02:09 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
אדיר כהן
אדיר כהן

התייצב סביב המחיר הזה כל היום, האם הוא בונה תחתית?   ... (המשך)

25.09.2020 18:52 GMT· הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

85%..שהיום לא נצא מהטווח 1877-1850  ... (המשך)

25.09.2020 11:25 GMT· הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

לכל הנועזין אפשר לתזמן לונג קצר מ1858..עד 1875..סטופ 1847  ... (המשך)

25.09.2020 11:23 GMT· הגב לתגובה זו
אור כסיף
אור כסיף

שלום לכולם,מעניין אותי איך אתם מסבירים את זה שיש קורלציה חזקה בין הבורסה לבין הסחורות בזמן האחרון? כשהבורסה יורדת גם הזהב , כשהבורסה עולה גם הזהב. הזהב אמור להיות סחורה יציבה בדיוק למקרים שהבורסה משתוללת אבל זה לא נראה ככה  ... (המשך)

25.09.2020 11:00 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

ניסגר השורט 1861..נמתין לפתיחת הבורסה  ... (המשך)

25.09.2020 10:48 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
גיא ציוני
גיא ציוני

אני עדיין ממשיך להמתין.. מחכה שזה יירד לכיוון 1700  ... (המשך)

25.09.2020 07:15 GMT· 8 · הגב לתגובה זו
itzik al
itzik al

עדיין מלחמה על הקוו 1874.2לעניות דעתי מכאן נעלה לתיקון לכיוון 1910  ... (המשך)

25.09.2020 07:09 GMT· הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

תמיכה צפויה ב1860..התנגדות 1875  ... (המשך)

25.09.2020 05:17 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

בוקר טובנילקח שורט 1872..סטופ 1987יעד 1842  ... (המשך)

25.09.2020 05:04 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
itzik al
itzik al

הזהב שומר על הקו 1874.2 קו תמיכה סוגר מעליו עולה מתחתיו יורד  ... (המשך)

24.09.2020 20:29 GMT· הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

מי שבמיקרה לקח לונג..שייסגור מהר  ... (המשך)

24.09.2020 16:18 GMT· 12 · הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

מי שבמיקרה לקח לונג..סטופ 1858  ... (המשך)

24.09.2020 16:16 GMT· הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

התיקון בזהב נגמר ב1873..כרגע בדרך ליעד הבא 1830  ... (המשך)

24.09.2020 16:15 GMT· הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

סילבר מומש ב22.45..ברווח.נחפש כניסה טובה יותר באיזור20.80  ... (המשך)

24.09.2020 15:22 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Alon Kalendariev
Alon Kalendariev

אלון,איציקלא קשור.מה הסיפור של הגז שעולה ככה בטירוף?  ... (המשך)

24.09.2020 12:54 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
ram gov
ram gov

נתונים חשובים להיום תביעות ראשוניות לדמי אבטלה בפועל: צפי: 840K קודם: 860K 15:30 USD תביעות דמי אבטלה - ממוצע 4-שבועות בפועל: צפי: קודם: 912.00K יו“ר הפד ג'רום פאוול מעיד 17:00 USD מכירות בתים חדשים (חודשי) (אוג') בפועל: צפי: -0.1% קודם: 13.9%   ... (המשך)

24.09.2020 12:17 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

סילבר במחיר מצויין ללונג 22 לאונקייה.רק לאסוף...  ... (המשך)

24.09.2020 05:58 GMT· 10 · הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

בוקר טוב..לדעתי ייכנס תיקון היום לכיוון 1875-80יום מוצלח לכולם  ... (המשך)

24.09.2020 05:53 GMT· הגב לתגובה זו
Matias Elbaz
Matias Elbaz

הזהב יקרוס ל1200 מהר מאוד  ... (המשך)

23.09.2020 20:12 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

שבר הכל שאפו לאלוןשחזה את המהלך של הזהב  ... (המשך)

23.09.2020 19:07 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

מי שעדיין מתלבט לא מאוחר חהכנס לונג פאונד דולר..כרגע 1.2755  ... (המשך)

23.09.2020 15:27 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

אין טעם לחפש תחתית..תנו לזהב לעצור..יומיים שלושה לבדוק שלא יורד ..ואז קנייה  ... (המשך)

23.09.2020 15:10 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.

';