לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(BORc1) - Gold 250 Gramm

(BORc1) - Gold 250 Gramm

בווספה
307.77 +0.07 +0.02%
01/03 - מידע המוצג בעיכוב. מטבע BRL
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
משה אלקסלסי
משה אלקסלסי

לפי דעתי נגיע ל 1647 ורק אז יכול להיות היפוך חזק למעלה רק דעתי הצלחות לכולם לא ממליץ כלום   ... (המשך)

לפני 22 שעות· הגב לתגובה זו
אברהם קוזוקרו
אברהם קוזוקרו

מה הסיבה..? לירידות של הזהב  ... (המשך)

01.03.2021 20:06 GMT· הגב לתגובה זו
efraim elias
efraim elias

הזהב ימשיך לרדת או שהוא מתייצב?  ... (המשך)

01.03.2021 16:25 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
אברהם קוזוקרו
אברהם קוזוקרו

הזהב..יעלה חזק..אם הבורסות ירדו חזק וגם הביטויים במצב כזה הזהב יכול להיות ב 1900-2000 לאונקיה  ... (המשך)

01.03.2021 06:26 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
davidi
davidi

זה מה שנקרא "עמו אנכי בצרה"  ... (המשך)

25.02.2021 18:25 GMT· הגב לתגובה זו
ראובן קותילוב
ראובן קותילוב

נקנה מנה שניה.נקווה שסוף לירידות השגעונות  ... (המשך)

25.02.2021 15:45 GMT· הגב לתגובה זו
יאיר mm
יאיר mm

למישהו יש המלצות קניה למניות טובות שנמצאות בפפר?  ... (המשך)

24.02.2021 10:21 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
ראובן קותילוב
ראובן קותילוב

מימושים 1800,ואז תיקון .היום יום המשוגע בכל המדדים וסחורות  ... (המשך)

23.02.2021 09:13 GMT· הגב לתגובה זו
ראובן קותילוב
ראובן קותילוב

הזקנים נותנים שרירים לצעירים.יש היפוך בין זהב לביטקוין  ... (המשך)

22.02.2021 09:21 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

הזהב במגמת ירידה..אין מה לחפש לונגים  ... (המשך)

21.02.2021 16:27 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
ראובן קותילוב
ראובן קותילוב

מעניין,כסף ונחושת במירוץ כלפי מעלה.הזהב מזדקן,ולא סוחב  ... (המשך)

19.02.2021 13:56 GMT· הגב לתגובה זו
אס אלי
אס אלי

סיכוי לא רע להיפוך על תמיכה אופקית ב 1764. נגע היום ב 1767 והתהפך. מחר יום מבחן חשוב  ... (המשך)

18.02.2021 21:32 GMT· הגב לתגובה זו
Michael Levi
Michael Levi

מה יהיה לברוח או להמשיך לצלול איתו אני על 30 אונקיות בשעה 1830 בצלילה כבר כמעט שבוע   ... (המשך)

18.02.2021 19:56 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
מיכאל עוז
מיכאל עוז

נראה כאילו אסיה ואירופה קונות זהב והאמריקאים מוכרים בטירוף  ... (המשך)

18.02.2021 15:03 GMT· הגב לתגובה זו
Uri Avidan
Uri Avidan

יש תמיכה חזקה ב1770אם לא יפרוץ אותו אז יתקן כלפי מעלה לדעתי  ... (המשך)

18.02.2021 07:47 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Alon Lang
Alon Lang

בוקר טוב..לא כתבתי כאן חודשים..אבל מאז 27.8.2020אני אומר ועשה שורטים.איפה עומר 2300..ועוד כמה שטעו.הזהב בדרך ל1486 שימו לב.  ... (המשך)

18.02.2021 05:32 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Israel Itzhaki
Israel Itzhaki

מי שתייג שלילי את דווידי שכתב שהביטקוין מחליף את הזהב, לא מבין כמה שזה נכון.הזהב כרגע בנקודת שבירה חזק למטה. אם ימשיך לרדת לאזור 1760 וייסגר שם אז מצב המשקיעים בצהב עגום. אני בשורט על הזהב כבר כמעט חודשים, והרבה כסף העברתי לקריפטו  ... (המשך)

17.02.2021 19:11 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
sina Ez
sina Ez

תעבור כנראה ב1700 לפני הבול הרציני  ... (המשך)

17.02.2021 16:12 GMT· הגב לתגובה זו
davidi
davidi

זהו זה.. הזהב סיים את תפקידו. הביטקוין, הוא בעה"ב החדש.  ... (המשך)

17.02.2021 11:18 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Michael Levi
Michael Levi

עד כמה עוד צפוי לרדת לדעתכם ירד מתחת ל1750  ... (המשך)

16.02.2021 20:15 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
ראובן קותילוב
ראובן קותילוב

כמו שאמרתי תמיד יש סיבובים ותיקונים.יעד 1900  ... (המשך)

16.02.2021 15:26 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
מתח משה
מתח משה

להתקונן לירידה חזקה   ... (המשך)

16.02.2021 11:06 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
יאיר mm
יאיר mm

איך מצטרפים לקבוצה שלך  ... (המשך)

15.02.2021 17:20 GMT· הגב לתגובה זו
יאיר mm
יאיר mm

איציק איכה??  ... (המשך)

15.02.2021 17:19 GMT· הגב לתגובה זו
יאיר mm
יאיר mm

איציק פהה?  ... (המשך)

15.02.2021 17:19 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Polski Português (Portugal) Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.