לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(VIX) CBOE Volatility Index

(VIX) CBOE Volatility Index

CBOE
25.83 -0.63 -2.38%
18/09 - סגור. מטבע USD
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
Amir Israeli
Amir Israeli

במחיר של יום שישי מצוין   ... (המשך)

13.09.2020 10:35 GMT· הגב לתגובה זו
Amir Israeli
Amir Israeli

vxx תעודת סל  ... (המשך)

13.09.2020 10:34 GMT· הגב לתגובה זו
דודו רון
דודו רון

מתי לדעתכם כדאי לקנות VIX? אני רוצה לאבטח את התיק שגם כך בירידות כבר..  ... (המשך)

13.09.2020 09:57 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
אביתר סלומון
אביתר סלומון

איך אפשר לעשות שורט על הויקס?  ... (המשך)

08.09.2020 13:52 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Shlomi Elmakies
Shlomi Elmakies

כל עוד הויקס ברמה הזאת (מעל 30) ימי המסחר יהיו מוקצנים לכאן ולכאן *אין באמור המלצה  ... (המשך)

04.09.2020 09:41 GMT· הגב לתגובה זו
Doron Berkovitch
Doron Berkovitch

ויקס 13.5 למעלה , קריעת אזהרה חמורה לתקופה הקרובה   ... (המשך)

27.08.2020 16:43 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
moshe salem
moshe salem

אפשר לקנות אותו?   ... (המשך)

23.07.2020 15:07 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Niv Cohen
Niv Cohen

איך הוא נקרא אם רוצים למצוא אותו ומשקיעים דרך הבנק?  ... (המשך)

02.07.2020 14:02 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Amiram Ifrah
Amiram Ifrah

עוד פעם פאניקה. מה יהיה ⁦🤦‍♂️⁩  ... (המשך)

14.05.2020 13:20 GMT· הגב לתגובה זו
שרון ציוני
שרון ציוני

הזוי  ... (המשך)

30.03.2020 16:53 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Elie Starik
Elie Starik

מה קרה בקפיצה הזו כמה דקות לפני סגירה?  ... (המשך)

25.03.2020 19:57 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
יונתן יונתן
יונתן יונתן

נפל ב5.91.5 לפי ההיגיון כנגד המדדים לא מובן מישהו יודע מה הסיבה לזה?  ... (המשך)

23.03.2020 17:26 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
sery pischansky
sery pischansky

לא מאפשר למכור במעל 5$ לפוט פקיעה בעוד 5 ימים   ... (המשך)

13.03.2020 14:45 GMT· הגב לתגובה זו
Elie Starik
Elie Starik

מנסה לקנות ולמכור במנות קטנות ולהוריד את רמת הקנייה הראשונה  ... (המשך)

11.03.2020 21:00 GMT· הגב לתגובה זו
דוד אביטן
דוד אביטן

תודה הייתי קונה עושה עשרות אחוזים ביום  ... (המשך)

11.03.2020 13:09 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דוד אביטן
דוד אביטן

מה מספר נייר של מדד הפחד?  ... (המשך)

11.03.2020 06:37 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דוד אביטן
דוד אביטן

מה מספר נייר של מדד הפחד  ... (המשך)

11.03.2020 06:36 GMT· הגב לתגובה זו
Yonatehn Passeh
Yonatehn Passeh

קפץ מעל הפופיק   ... (המשך)

25.01.2020 23:10 GMT· הגב לתגובה זו
אילנה נגר
אילנה נגר

יתחיל לקפוץ כשה-Spy יתחיל לרדת, בהחלט מקבלים פחד בשיא של הגבוהים. האופוריה שולטת.  ... (המשך)

27.11.2019 05:58 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Nir Gr
Nir Gr

!!!pay attention!!!. start to jump  ... (המשך)

20.08.2019 09:15 GMT· הגב לתגובה זו

Going up  ... (המשך)

30.01.2018 14:23 GMT· הגב לתגובה זו
מרדכי קוקילוב
מרדכי קוקילוב

vix ימשך לרדת  ... (המשך)

15.02.2017 18:35 GMT· הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.

';