לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
חוזים עתידיים על אס אנד פי 500 Sep 20

חוזים עתידיים על אס אנד פי 500 Sep 20

RT-Derived
3,347.38 +3.13 +0.09%
07/08 - סגור. מטבע USD
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
shlomo קם
shlomo קם

יש סיכום של אבי סרוסי? פורטון..  ... (המשך)

לפני 10 שעות· 2 · הגב לתגובה זו
shay moshe
shay moshe

מישהו יכול לתת צפי חשבוע הבא?  ... (המשך)

לפני 18 שעות· 3 · הגב לתגובה זו
elvis roco
elvis roco

בשעה 7 וחצי חזיתי שמדד S&P יסגור היום בשער 3350. הוא סגר 3351 ! איך ?  ... (המשך)

07.08.2020 20:04 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
בן כבש
בן כבש

לא יאומן כל פעם רגע לפני שהויקס נהיה ירוק המדדים מתחילים לתת מלחמה ומפרקים את השורט לחתיכות..  ... (המשך)

07.08.2020 16:38 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
elvis roco
elvis roco

גם היום יש פקיעת אופציות. כרגע מדד הפקיעה סביב 334 ( כרגע). מתאים ל S&P    עבור 3350.  ... (המשך)

07.08.2020 16:22 GMT· הגב לתגובה זו
בן כבש
בן כבש

שהויקס יתעורר מהשינה הוא יהיה אכזרי מאוד   ... (המשך)

07.08.2020 15:49 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
כנר כהן
כנר כהן

שיהיה שבת מבורכת לכולכם  ... (המשך)

07.08.2020 15:42 GMT· הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

תרשמו היום מסיים 3300 שבוע הבא 3200  ... (המשך)

07.08.2020 15:27 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
shab me
shab me

שוב חולים על שורט ???חחחחח  ... (המשך)

07.08.2020 15:24 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
gazit ghdf
gazit ghdf

רק שהבנקים יחליפו צד ויהיו בשורט, רק אז תהיה הנפילה.   ... (המשך)

07.08.2020 14:44 GMT· הגב לתגובה זו
shlomo קם
shlomo קם

מתי תגיע הזריקת סחורה   ... (המשך)

07.08.2020 14:23 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
amit barg
amit barg

מה אתם אוצרים על מניות התעופה?  ... (המשך)

07.08.2020 14:15 GMT· הגב לתגובה זו
אריאל כהן
אריאל כהן

הגעתי למסקנה שהדבר היחידי שיכול להפיל באמת את הבורסה זה עלייה של הריבית בארהב. כל עוד הריבית בריצפה, אין לאנשים מה לעשות עם הכסף, וכל הכסף מנותב לבורסה.  ... (המשך)

07.08.2020 14:15 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
Elad faigenbaum
Elad faigenbaum

ירוק בעוד 10 דקות:)  ... (המשך)

07.08.2020 13:32 GMT· הגב לתגובה זו
כנר כהן
כנר כהן

למרות שיש נתונים כרגיל טובים רק לפי הציפיות הרי חצי שנה האבטלה מעל 10% וכלום שום דבר לא מזיז את רמות השיא הרי זה ברור כשמש שהשוק מורץ ולא אמיתי על מה הם כל כך שמחים מאבטלה של 1.5% ל 10% והם עוד בשיא ???  ... (המשך)

07.08.2020 13:06 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

שבוע הקרוב.הקריסה מתחילה  ... (המשך)

07.08.2020 13:05 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
כנר כהן
כנר כהן

DORON מה אוצר BNGO תפרוץ 1% ??? או לעשות עוד סיבוב  ??  ... (המשך)

07.08.2020 13:02 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
jacky jack
jacky jack

נסכים עם ברקוביץ  ... (המשך)

07.08.2020 13:01 GMT· הגב לתגובה זו
Nir Cohen
Nir Cohen

נתונים טובים כולל חיסון למחלה,יגרמו לניתוק מכונת ההנשמה ...מה שיגרום לקריסה היסטורית....  ... (המשך)

07.08.2020 12:37 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Doron Berkovitch
Doron Berkovitch

ארצות הברית נותנת כסף בחינם , נראה לכם שבתי ההשקעות לא יקחו וילכו , עוד מעט תראו שהשוק ירד כי הפרשנות של הדוח שונה !!!  ... (המשך)

07.08.2020 12:35 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Doron Berkovitch
Doron Berkovitch

שיעור אבטלה 10.2 אחוז לעומת צפיה10.5 אחוז , בדיחה מהלכת כל הבורסה בניו יורק . עכשיו ירימו עוד 1.5 אחוז דוח טוב חחחחח  ... (המשך)

07.08.2020 12:33 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
נתי אוסי
נתי אוסי

שעה 15:30 הדוח הכי חשוב ומשפיע החודש.  ... (המשך)

07.08.2020 12:07 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Doron Berkovitch
Doron Berkovitch

אני לא מתרגש מעוד אחוז שניים וגם שלוש , הסרט ידוע וכתוב מפולת אחת הקשות שהיו במאה שנים האחרונות , יותר דומה ל1929 מאשר ל2008  ... (המשך)

07.08.2020 11:38 GMT· 11 · הגב לתגובה זו
Doron Berkovitch
Doron Berkovitch

הרעדות יתחילו ב17/8 , אני אמרתי , חוזר ואומר מ10/9-10/11, ירידות שיביאו לקריסות בסין , ארצות הסרית , אנגליה וגרמניה  ... (המשך)

07.08.2020 11:26 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
jacky jack
jacky jack

תן לדורון הזדמנות לשבוע נוסף ואז תחליט באם צדק או טעה  ... (המשך)

07.08.2020 10:12 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.