לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(SPX) S&P 500

(SPX) S&P 500

RT-Derived
3,360.47 +9.19 +0.27%
10/08 - סגור. מטבע USD
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
Oren Cohen
Oren Cohen

בוקר טוב מה צפי פתיחה הבוקר ??  ... (המשך)

02.08.2020 05:52 GMT· הגב לתגובה זו
נתן דגורנו
נתן דגורנו

ירידות   ... (המשך)

31.07.2020 14:02 GMT· הגב לתגובה זו
Oren Cohen
Oren Cohen

ממש זול אפולו 630  ... (המשך)

29.07.2020 08:03 GMT· הגב לתגובה זו
יהונתן שטרקמן
יהונתן שטרקמן

איך יוצרים רשימת מעקב עם סינון אחר ה S&p שמעל 10$ ועד100$ שהפרש בין המחיר הגבוה ל נמוך לא יהיה קטן מ30 סנט ביום(כלומר תנודתיות) ללא מחזורים נמוכים מ2 מליון ליום  ... (המשך)

28.07.2020 14:48 GMT· הגב לתגובה זו
Tom Coen
Tom Coen

יופי  ... (המשך)

23.07.2020 15:32 GMT· הגב לתגובה זו
Original Ron Ber
Original Ron Ber

יש לי אסטרטגיית מסחר נהדרת עבורכם שתוכל לעזור לכם:  ... (המשך)

22.07.2020 20:37 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
Original Ron Ber
Original Ron Ber

השוק עומד לטוס ל למעלה אבל זה בגלל ההדפסה המסיבית של הבנק המרכזי האמריקני למרות העלייה במחירי המניות זה לא הולך לתת לכם רווח גדול בגלל שכוח הקנייה יהיה נמוך אז  ... (המשך)

22.07.2020 20:34 GMT· הגב לתגובה זו
Omer Ovadia
Omer Ovadia

אשמח אם תוכלו לשתף פורומים וקבוצות עם המלצות על מניות ותעודות סל  ... (המשך)

16.07.2020 16:09 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
yoni sabach
yoni sabach

יצחק היקר בזכותך הרווחתי מאות אחוזים מאופציות שלקחתי עלccl..aal...אתה תותח..אפשר בבקשה תטלפון שלך הבנתי שיש לך קבוצה..והאם זה גם על מניות ..תודה מראש   ... (המשך)

15.07.2020 17:53 GMT· הגב לתגובה זו
Oren Cohen
Oren Cohen

מה צפי פתיחה   ... (המשך)

13.07.2020 06:02 GMT· הגב לתגובה זו
Ori Nahum
Ori Nahum

נראה לי יום ראשון הולכת להיות תקלה לצוללת  ... (המשך)

09.07.2020 18:16 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Oren Cohen
Oren Cohen

הימורי פתיחה להיום בבוקר   ... (המשך)

28.06.2020 06:19 GMT· הגב לתגובה זו
Oren Cohen
Oren Cohen

מה הסכום של פוטים שקנית ??  ... (המשך)

26.06.2020 18:39 GMT· הגב לתגובה זו
Oren Cohen
Oren Cohen

מי לקח פוטים  ... (המשך)

26.06.2020 14:42 GMT· הגב לתגובה זו
נתי אוסי
נתי אוסי

בטח אחרי שהי"ור הפד ידבר תיהיה תנועה חדה.. בסביבות 21:30. דעה שלי בלבד לא המלצה   ... (המשך)

19.06.2020 16:56 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Yossi Franco
Yossi Franco

מחלקה של צוללות בסוף שבוע שוק 1300  ... (המשך)

18.06.2020 13:10 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
חן חיון
חן חיון

הגרף מנסה בכח לעלות ולא מצליח.. יש פה נר פטיש בגרף החודשי.. הולכים לירידות בחודש הקרוב  ... (המשך)

16.06.2020 17:37 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
אבי וייס
אבי וייס

כמה מהפכים אפשר ביום אחד ?? כעת סנופי צוללת מטה דאו ג'ונס כמעט הופך אדום  ... (המשך)

15.06.2020 19:33 GMT· הגב לתגובה זו
שרון וקנין
שרון וקנין

היום יסגר ב3150 נקודות לדעתי..  ... (המשך)

12.06.2020 14:36 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
יניב כץ
יניב כץ

מדד הפחד זינק בטרום 16 אחוז לדעתי האישית צריך להזהר כרגע, לא המלצה דעה אישית בלבד.  ... (המשך)

11.06.2020 11:37 GMT· הגב לתגובה זו
Moti Yehezkel
Moti Yehezkel

איזה הודעה   ... (המשך)

09.06.2020 16:22 GMT· הגב לתגובה זו
מתן שרביט
מתן שרביט

תוצאה של ההודעה בנוגע למיתון  ... (המשך)

09.06.2020 13:38 GMT· הגב לתגובה זו
יוסי דניאלי
יוסי דניאלי

כנראה שנראה שיאים חדשים   ... (המשך)

08.06.2020 17:48 GMT· הגב לתגובה זו
יוסי דניאלי
יוסי דניאלי

האיכות נמצאת בחול  ... (המשך)

08.06.2020 17:43 GMT· הגב לתגובה זו
Oren Cohen
Oren Cohen

בקרוב מעוף יטוס   ... (המשך)

08.06.2020 12:10 GMT· הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.