לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
חוזים עתידיים על נאסדק 100 Mar 21

חוזים עתידיים על נאסדק 100 Mar 21

RT-Derived
12,837.00 +23.25 +0.18%
02:01:41 - מידע סינתטי בזמן אמת. מטבע USD
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
Igal Kaplan
Igal Kaplan

הבלון ממשיך להתנפח   ... (המשך)

08.01.2021 20:49 GMT· הגב לתגובה זו
בני לוי
בני לוי

הכתבה של אורלי וגיא שהתקשורת מסתירה  https://hasifot.com/v/689  ... (המשך)

08.01.2021 08:16 GMT· הגב לתגובה זו
מנשה אגארי
מנשה אגארי

ביבי הולך להכין מתקפה באיראן ולטרוף את הקלפים ...המתקפה בחודש פברואר!!  ... (המשך)

08.01.2021 00:20 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
מנשה אגארי
מנשה אגארי

הציבור לא בשוק עדיין....לצד ריבית אפסית...המוסדיים עושים מה בא להם ....סביר להניח שניראה מגמה של עליות...עם כמה מהמורות בדרך...אבל כידוע לכם ...למי ניתנה הנבואה!!!  ... (המשך)

07.01.2021 23:24 GMT· הגב לתגובה זו
מנשה אגארי
מנשה אגארי

אולי בפברואר תבוא המכה...מי יודע...  ... (המשך)

07.01.2021 23:21 GMT· הגב לתגובה זו
מאיר נודלר
מאיר נודלר

חחח האנליסטים אמרו בדעה אחידה שאם הסנאט יהיה בשליטת ביידן זה יפיל את הבורסה... למה עדיין יש כזה מקצוע אנליסט? הם טועים 50% לפחות... תזרקו מטבע וזהו  ... (המשך)

07.01.2021 12:13 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Roi Gabay
Roi Gabay

שוק בדיחה . אם כל הבועות. שימשיכו להדפיס ולנפח . בסוף האינפלציה תבוא ואז ...... שאלוהים ישמור  ... (המשך)

06.01.2021 15:49 GMT· הגב לתגובה זו
גיא שאול
גיא שאול

בחוץ להיום. חטפתי 0.6% על הראש עם האנגלים. יצאו נתונים רעים באנגליה ובאירופה. הייתי בטוח שהירידות יגיעו ובמקום זה באו עליות חזקות. הפסד כואב. נלמד מטעויות.  ... (המשך)

06.01.2021 10:00 GMT· הגב לתגובה זו
Nadav Ch
Nadav Ch

וואי וואי לא טוב  ... (המשך)

06.01.2021 08:36 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
גיא שאול
גיא שאול

מישהו יודע להסביר איך בריטניה עולה יום שלישי ברציפות חזק הרבהיותר משאר השווקים. חוץ מתשובה שהיא סגרה את 2020 מאחורי כולם. בכל זאת הבורסה בטרום עולה שם כמעט 1.5%  ... (המשך)

06.01.2021 07:44 GMT· הגב לתגובה זו
גיא שאול
גיא שאול

בזמן האחרון ירידות חזקות בארהב מובילות את בבריטניה לעליות יותר חזקות. הזדמנות?  ... (המשך)

06.01.2021 06:35 GMT· הגב לתגובה זו
חן חיון
חן חיון

אולי הירידות בגלל 6.1 שאומרים שטראמפ עשוי לעשות הפיכה באלקטורים ולהישאר נשיא.. או לתקוף באירן  ... (המשך)

04.01.2021 18:21 GMT· הגב לתגובה זו
גיא שאול
גיא שאול

אמנם אני כבר בחוץ אבל עדיין איזה הסבר שהכל יורד והאנגלים עולים ביותר מ1%? הזדמנות?  ... (המשך)

04.01.2021 17:59 GMT· הגב לתגובה זו
גיא שאול
גיא שאול

הזוי. רק הבריטים עולים בלי הפסקה. שאר הבורסות עולות אבל נבלמו. הבריטים ללא מעצורים  ... (המשך)

04.01.2021 09:41 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
גיא שאול
גיא שאול

מבקש דעה מכולם בבקשה. פתחתי שורט מאוד אגרסיבי על לונדון 100 בעליה של 2%. פעם ראשונה שלא שמתי סטופ ואני חוטף בראש. האם אתם חושבים שיגיע היום תיקון חזרה ל 2% (עכשיו 2.7%)?  ... (המשך)

04.01.2021 09:30 GMT· הגב לתגובה זו
שמואל רונן
שמואל רונן

gbtc פותח בשני 10 % ביטקוין פרץ עכשיו 30k  ... (המשך)

02.01.2021 12:47 GMT· הגב לתגובה זו
Pele Sheni
Pele Sheni

גלעד קפלן סיכם שנה בטלגרם שלומעלףgilad's trading room   ... (המשך)

31.12.2020 21:21 GMT· הגב לתגובה זו
גיא שאול
גיא שאול

מישהו יודע להסביר למה השווקים מדשדשים ורק הבריטים קורסים כבר יומיים רצוף. שוקל כניסה אגרסיבית למדד הפוטסי ורוצה לבחון מה אני מפספס  ... (המשך)

31.12.2020 08:57 GMT· הגב לתגובה זו
yechiel perets
yechiel perets

מה הולך פה  ... (המשך)

28.12.2020 18:40 GMT· הגב לתגובה זו
davidi
davidi

חבל חבל עליכם.. מדשדשים ומצפים לטוב. במקום להיכנס לביטקוין ופשוט לראות את הטוב בעיניים!.   26,500$  תנו לביטקוין ללכת במקומכם.  ... (המשך)

26.12.2020 22:58 GMT· הגב לתגובה זו
Isaac Cohen
Isaac Cohen

משקפים סוג של אופטימיות זהירה. לא כל הענפים נהנים מהתחזיות אבל ככלל כמו תמיד כשנמצאים בתוך ה"בוץ" מבינים שמכאן המצב יוכל בעיקר להשתפר ולכשירווח יבוא הדבר לידי ביטוי בתזרימים. ניתן גם לציין את מועד תחילת תהליך החיסונים נגד קורונה כמבשר ברור ותחילת האור בקצה המנהרה.  ... (המשך)

25.12.2020 12:38 GMT· הגב לתגובה זו
Roi Gabay
Roi Gabay

אחד ההרצות הגדולות בהיסטוריה יפול מטאור על כדור הארץ השוק יעלה שם.  ... (המשך)

23.12.2020 18:54 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
גיא שאול
גיא שאול

שווקים אדומים היום. לחצים מכיוון תחזית של שוק העבודה חלדעתי ימשכו לאט לאט את השוקים למטה  ... (המשך)

23.12.2020 07:23 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
גיא שאול
גיא שאול

לדעתי השווקים יעלו היום יפה  ... (המשך)

22.12.2020 07:50 GMT· הגב לתגובה זו
גבריאל רפאי
גבריאל רפאי

לקראת הסוף מתחזק הירידה. ABNB היה +8 גם כן :( :)  ... (המשך)

21.12.2020 20:34 GMT· הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Polski Português (Portugal) Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.