לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
חוזים עתידיים על נאסדק 100 Sep 20

חוזים עתידיים על נאסדק 100 Sep 20

RT-Derived
11,131.75 -129.50 -1.15%
07/08 - סגור. מטבע USD
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
adir shoval
adir shoval

מחלקים כדורי אקסטזי בוול סטריט או מה???  ... (המשך)

06.08.2020 19:21 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
ניסים אופיר
ניסים אופיר

הויסות נמשך הבועה ...גג עד אוקטובר  ... (המשך)

05.08.2020 19:36 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
ניסים אופיר
ניסים אופיר

המכה תבוא השאלה מתי לא ניראה בטווח הקרוב  ... (המשך)

05.08.2020 19:33 GMT· הגב לתגובה זו
gilad glmaof
gilad glmaof

תמיד שטראמפ מדבר על שיאים בנאסדק ....  ... (המשך)

04.08.2020 12:53 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
עידן ביתן
עידן ביתן

אמור להיכנס היום סיוע  ... (המשך)

04.08.2020 12:46 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Asaf Roppin
Asaf Roppin

מדד הנאסדק הגיע בשיא של החודשיים האחרונים ל11072 או שגם פרץ מעבר לשער הזה?  ... (המשך)

04.08.2020 12:31 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
arie cohen
arie cohen

יאלה שיגיע ל11100 ונתחיל להדרדר איתו  ... (המשך)

03.08.2020 18:56 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
shlomo קם
shlomo קם

עמוס זה הולך להיות קשה  ... (המשך)

03.08.2020 10:53 GMT· 8 · הגב לתגובה זו
שי רובין
שי רובין

עד נובמבר חגיגה אחרי הבחירות לנשיאות נגמרה ההנשמה המלאכותית המשק נכנס למיתון   ... (המשך)

02.08.2020 16:59 GMT· הגב לתגובה זו
עוז בן מאור
עוז בן מאור

אני יודע שאני הפוך במחשבה שלי ככה היה לפני 12 שנה כל 12 שנה כל הבורסות מקבלים זריקה באנגלית זה נקרא פוש אוט   ... (המשך)

31.07.2020 14:05 GMT· הגב לתגובה זו
עוז בן מאור
עוז בן מאור

מה שמחכה אוטוטו 7200 כל מה שקורה זה מלאכןתי תחקרו לעומק אמריקה בחוב של בליונים ואי אפשר להתפיס דולים בלי סוף   ... (המשך)

31.07.2020 14:03 GMT· הגב לתגובה זו
arie cohen
arie cohen

דעתי 11080 +- שיא חדש ואז תיקון יפהרק דעתי האישית לא מומחה ולא ממליץ  ... (המשך)

31.07.2020 11:35 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
david lev
david lev

יש מצב מגיעל12,000שבוע הבא?  ... (המשך)

31.07.2020 11:25 GMT· הגב לתגובה זו
yoav nokl
yoav nokl

היום יכול להיות שנראה עלייה של 3%  ... (המשך)

31.07.2020 06:18 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
adir shoval
adir shoval

טיסה נעימה חברים להדק חגורות  ... (המשך)

30.07.2020 21:54 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
חמי מרנשטיין
חמי מרנשטיין

מחר 4 אחוז?  ... (המשך)

30.07.2020 20:36 GMT· הגב לתגובה זו
ניסים אופיר
ניסים אופיר

בועה שתתמשיך להתנפח עד סוף אוגוסט  ... (המשך)

30.07.2020 17:54 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
arie cohen
arie cohen

6:25  ... (המשך)

30.07.2020 17:42 GMT· הגב לתגובה זו
arie cohen
arie cohen

קניה  ... (המשך)

30.07.2020 17:41 GMT· הגב לתגובה זו
arie cohen
arie cohen

עמוס מה אומר נראה לי אחלה מחיר להוסיף קנחה בqqq  ... (המשך)

30.07.2020 17:41 GMT· הגב לתגובה זו
מירי קפלן
מירי קפלן

חפשו gilad's trading room בטלגרם- רעיונות מסחר בזמן אמת ישירות מחדר המסחר  ... (המשך)

30.07.2020 17:16 GMT· הגב לתגובה זו
Jesus Moreno
Jesus Moreno

אנו נוגעים בקו השחור ... https://twitter.com/jesusmo38918891/status/1288029782760984576?s=20  ... (המשך)

28.07.2020 09:45 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
ניסים אופיר
ניסים אופיר

יעלה ל11בספק ל9ירג בטוח  ... (המשך)

27.07.2020 05:54 GMT· הגב לתגובה זו
ניסים אופיר
ניסים אופיר

יעלה קצת ירד הרבה נגמר הסרט בועות סופן להתפוצץ  ... (המשך)

27.07.2020 05:20 GMT· הגב לתגובה זו
עידן ביתן
עידן ביתן

אתם פשוט טועים ואנשים פה לא מבינים מה הם אומרים בכלל .. לסיכום גם אם ירד. הוא יעלה. שבוע הבא יוצא תוכנית כלכלית. על 2.5 טריליוןמי שאין לו מושג שלא יגיב. נאסדק בסופו של דבר עם הקורונה או לא במשך 10 שנים תמיד עולה למעלה הוא לא מנופח מדי. ולא נעליים  ... (המשך)

25.07.2020 11:50 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.