לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(UWT) VelocityShares 3x Long Crude Oil ETNs linked to the S&P GSCI® Crude Oil Index ER New

(UWT) VelocityShares 3x Long Crude Oil ETNs linked to the S&P GSCI® Crude Oil Index ER New

ניו יורק
0.164 0.000 0.00%
02/04 - סגור. מטבע USD
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
Shlomo Levy
Shlomo Levy

התעודה נמצאת בחשבון בנק עם סכום כספי איך אפשר לממש את הכסף ?   ... (המשך)

05.04.2020 08:10 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
תומר לוי
תומר לוי

התעודה נסגרה והם ממילא רמאים , יש תעודות מדויקות של פי 2 sco  ... (המשך)

03.04.2020 05:07 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
ערן יצחקיאן
ערן יצחקיאן

אתם חושבים שכדאי לפרוש מהמניה או שיש מצב שהיא עוד יכולה לעלות עקב העליות של היום?   ... (המשך)

02.04.2020 18:36 GMT· הגב לתגובה זו
tomer bar
tomer bar

רמאים איפה העליות של היום?   ... (המשך)

02.04.2020 16:34 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
רוני גואה
רוני גואה

על מנת להגיע לפי 3 יש להשתמש באופציות על הנפט , כאשר השוק נופל הסטיות עולות ומחיר האופציה ניהיה יקר כך שבנפילה שווי הפוטים וגם הקולים עולה למרות שהשוק יורד , וכאשר השוק מתחיל לעלות הקולים מתומחרים עם סטיה גבוהה מאד , עם עליית מחיר הנפט הסטייה יורדת וכך שמי שמחזיק קולים ,מחירים יורד למרות העליה ,כאשר השוק ירגע והסטיות ירדו הetf יוכל לעקוב גם בעליות וגם בירידות   ... (המשך)

02.04.2020 10:09 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
יובל אמסלם
יובל אמסלם

נבלות!בירידות יש התאמה מלאה פי שלוש.בעליות קיימתעלייה כפי עליית הנפט.שודדים!  ... (המשך)

31.03.2020 08:47 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
ערן יצחקיאן
ערן יצחקיאן

השאלה אם המסחר במנייה עדיין מתנהל כרגיל ואם המניה אכן מגיבה כפול שלוש גם בעליות.. בשבוע האחרון נוכחנו לדעת שלו  ... (המשך)

25.03.2020 14:22 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Asher Sharabani
Asher Sharabani

נקווה שיהיה טוב   ... (המשך)

25.03.2020 10:27 GMT· הגב לתגובה זו
yaron shemesh
yaron shemesh

ב6/4 הם פודים. נוכלים  ... (המשך)

25.03.2020 09:21 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
Yossi Gabay
Yossi Gabay

מישהו יודע מתי נפתחת תעודת סל חדשה ..זאת פשוט נעלמה ...  ... (המשך)

25.03.2020 06:38 GMT· הגב לתגובה זו
רמי סולימאני
רמי סולימאני

בשלושה ימים האחרונים מחזורי מסחר גדולים מאוד. מישהו מבין למה ?  ... (המשך)

24.03.2020 16:59 GMT· הגב לתגובה זו
תומר לוי
תומר לוי

זה הזוי שאשפר למכור תעודה כזאת שעובדת רק לרעת הלקוח   ... (המשך)

23.03.2020 18:51 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
רמי סולימאני
רמי סולימאני

לפי מה שפרסמו שם התעודה תיסגר והמשקיעים יקבלו את ערך התעודה בזמן הסגירה, לפי כמות האחזקה.   ... (המשך)

23.03.2020 16:01 GMT· הגב לתגובה זו
Ranit Elkrief
Ranit Elkrief

https://www.businesswire.com/news/home/20200319005840/en/Citigroup-Announces-Acceleration-Series-ETNs  ... (המשך)

21.03.2020 04:15 GMT· הגב לתגובה זו
Ranit Elkrief
Ranit Elkrief

התעודה תימחק בשבוע הבא. הודעה של סיטיבנק.   ... (המשך)

21.03.2020 04:14 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
יוני בל
יוני בל

למה הנייר לא עולה בהתאמה לעלייה במחיר חבית נפט  ... (המשך)

19.03.2020 20:26 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
תומר לוי
תומר לוי

זה הפט רק שזה יורד  ... (המשך)

19.03.2020 19:07 GMT· הגב לתגובה זו
pinhas Fuzailov
pinhas Fuzailov

אני לא חשב זה נפט  ... (המשך)

19.03.2020 18:05 GMT· הגב לתגובה זו
sivan mendreker
sivan mendreker

התעודה יכולה להמחק ?   ... (המשך)

18.03.2020 13:36 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Roni Gribets
Roni Gribets

זאת לדעתי גם הסיבה שהוא הפסיק לזוז בהתאם למחיר הנפט הגולמי. אם מסתכלים בlvl 2, רואים פקודות של מיליוני מניות. זאת הסיבה שהתנועה היא איטית...  ... (המשך)

11.03.2020 12:09 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Roni Gribets
Roni Gribets

אני מאוד מקווה שאני טועה, אבל לדעתי ה-etn הזה הוא כבר סוס מת. אלה הימים האחרונים שלו. בתרחיש מאוד אפשרי, ירידת ה-wti למחיר 20$ לקראת 1 באפריל, כאשר פותחים את הברזים בסעודיה וברוסיה. כמה תעלה תעודת סל הזאת? בטח תתאפס לגמרי...  ... (המשך)

11.03.2020 12:06 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
eliran eliran
eliran eliran

הונאה. מה קרה לתעודה מתנהגת הפוך אתמול היום נתנה רק פי 2 ולא 3.מה לעזאזאל קורה שם  ... (המשך)

10.03.2020 20:25 GMT· הגב לתגובה זו
Roni Gribets
Roni Gribets

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-03-09/crude-collapse-puts-exchange-traded-note-s-future-in-jeopardy  ... (המשך)

09.03.2020 23:17 GMT· הגב לתגובה זו
יצחק מאירוביץ
יצחק מאירוביץ

לקנות כסף קל מובטח .  ... (המשך)

27.02.2020 11:28 GMT· הגב לתגובה זו
Tikva Zaslavsky
Tikva Zaslavsky

מה קורה עם הנפט  ... (המשך)

27.01.2020 11:36 GMT· הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.