לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(INTC) אינטל

(INTC) אינטל

פרנקפורט
43.57 +0.11 +0.25%
18:51:00 - סגור. מטבע EUR
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
Naor zzz
Naor zzz

תבנית דישדוש? לא המלצה  ... (המשך)

לפני 4 שעות· הגב לתגובה זו
Nissim Louk
Nissim Louk

מניות טובות להמלצה...אבן קיסר וטאואר וגם טבע  בואו נראה בעתיד אם צדקתי וכמובן אינטל  ... (המשך)

לפני 6 שעות· הגב לתגובה זו
Eli Tarshish
Eli Tarshish

איזה כיף לפתוח את הפלאפון אחרי כיפור ולראות כזה עליה   ... (המשך)

לפני 21 שעות· הגב לתגובה זו
Naor zzz
Naor zzz

ככה קונים את ברכת הפרנסה?  ... (המשך)

28.09.2020 17:01 GMT· הגב לתגובה זו
Eli Tarshish
Eli Tarshish

אהלן חברים חזרתי לאינטל 48.94 מכרתי אפל זה נראה לי הכי בטוח עכשיו   ... (המשך)

24.09.2020 14:46 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Barel Cohen
Barel Cohen

מדשדשת כלפי מעלה  ... (המשך)

22.09.2020 13:02 GMT· הגב לתגובה זו
Naor zzz
Naor zzz

פאפא אינטל לא מושפעת מכולם, לא המלצה  ... (המשך)

21.09.2020 17:15 GMT· הגב לתגובה זו
BlayZer IDK
BlayZer IDK

ב-20.10 דוחות כספיים מגיעה בקלות ל-55 דולר   ... (המשך)

19.09.2020 08:51 GMT· הגב לתגובה זו
Uzi Yakov
Uzi Yakov

היא בתחתית. מכאן זה רק למעלה  ... (המשך)

17.09.2020 18:24 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Naor zzz
Naor zzz

מה יהיה איתה מה  ... (המשך)

17.09.2020 08:32 GMT· הגב לתגובה זו
Naor zzz
Naor zzz

קדימה שתשבור את 52.70, לא המלצה  ... (המשך)

15.09.2020 18:43 GMT· הגב לתגובה זו
Yohan Mergy
Yohan Mergy

דווקא עכשיו לפני ההכרזה של אפל על זה שהם מתנקים מאינטל?!?  ... (המשך)

15.09.2020 14:21 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
aviran elyuo
aviran elyuo

מה קרה שתתה xl  ... (המשך)

15.09.2020 14:19 GMT· הגב לתגובה זו
Barel Cohen
Barel Cohen

חוזרת למשחק  ... (המשך)

15.09.2020 13:34 GMT· הגב לתגובה זו
Barel Cohen
Barel Cohen

מדשדשת למעלה  ... (המשך)

15.09.2020 11:49 GMT· הגב לתגובה זו
אמיר פרץ
אמיר פרץ

פשששש כבר כמה ימים זה נראה כאילו היא מתאמצת לא לעבור את קו ה50.... יש כאן משהו  ... (המשך)

15.09.2020 10:44 GMT· הגב לתגובה זו
Uzi Yakov
Uzi Yakov

נרדמתי כבר  ... (המשך)

15.09.2020 09:23 GMT· הגב לתגובה זו
מאור מאור
מאור מאור

שברה קו התגדות חשוב . הקריסה בדרך   ... (המשך)

14.09.2020 18:03 GMT· הגב לתגובה זו
מאור מאור
מאור מאור

מנייה מגעילה   ... (המשך)

14.09.2020 18:03 GMT· הגב לתגובה זו
Nir Hay
Nir Hay

איזה מניה משעממת   ... (המשך)

14.09.2020 16:03 GMT· הגב לתגובה זו
מאור מאור
מאור מאור

לא נראה טוב   ... (המשך)

14.09.2020 15:26 GMT· הגב לתגובה זו
Naor zzz
Naor zzz

המניה הכי חלשה שפגשתי  ... (המשך)

14.09.2020 13:33 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Barel Cohen
Barel Cohen

לדעתי הולכת לעלות היום אין באמור המלצה  ... (המשך)

14.09.2020 10:57 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Eli Tarshish
Eli Tarshish

מכרתי את אינטל 49 עברתי עכשיו לטפל ב112.70 שבת שלום בהצלחה לאינטל ואפל   ... (המשך)

10.09.2020 20:04 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Naor zzz
Naor zzz

נבידיה טסה ופאפא אינטל בשלה  ... (המשך)

10.09.2020 15:45 GMT· הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.

';