לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(XOM) Exxon Mobil Corp

(XOM) Exxon Mobil Corp

מקסיקו
778.00 -6.00 -0.77%
18/09 - סגור. מטבע MXN
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
משה סר
משה סר

למה יורדת בזמן האחרוו  ... (המשך)

15.09.2020 21:25 GMT· הגב לתגובה זו
Amit Salem
Amit Salem

הולכת להיפלט ממדד 500 אחרי 70 שנה ,דבר שיגרור גל מכירות של הגופים קרנות וכו' ,בגלל זה יורדת ל 40 נקווה שזה תהיה התחתית ולא תרד עוד  ... (המשך)

25.08.2020 16:17 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
משה סר
משה סר

הנפט עולה אז היא יורדת??  ... (המשך)

25.08.2020 16:14 GMT· הגב לתגובה זו
Matan Cohen
Matan Cohen

ירידה לצורך טיסה באוגוסט!   ... (המשך)

22.07.2020 17:03 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
YEHUDA CHEN
YEHUDA CHEN

היא מעצמה !.מניה כבדה . באוגוסט אמורה להתחיל קידוחים בגינאה ..מקום שטוענים כמבטיח ביותר בעולם .  לדעתי חייבת להגיע ליעדים גבוהים מ 51 .  בארץ רוכבת עליה בקידוח הזה רציו פטרול שגם היא מחממת מנועים .  זו דעתי ואינה המלצה כי אני מחזיק משניהם .בהצלחה  ... (המשך)

17.07.2020 18:01 GMT· הגב לתגובה זו
Assaf Hermel
Assaf Hermel

מניה מעניינת ללונג של חצי שנה-שנה  ... (המשך)

10.07.2020 19:00 GMT· הגב לתגובה זו
shlomo קם
shlomo קם

אם תגיע ל40 אני אשקול להכנס   ... (המשך)

10.07.2020 10:41 GMT· הגב לתגובה זו
Amit Salem
Amit Salem

יש גאפ פתוח בין 49 ל 51 ,אם יעלה ביום שני יכול להגיע ל 51 ,עכשיו 46$  ... (המשך)

12.06.2020 19:07 GMT· הגב לתגובה זו
Mam Doh
Mam Doh

החברה מציעה לרכוש מניות מהמשקיעים. מישהו כאן פנו אליו בהצעת רכישה? מישהו יודע למה עושים את זה?  ... (המשך)

21.05.2020 11:11 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
Amit Salem
Amit Salem

שווה איסוף עכשיו 42 עד 46 לפחות  ... (המשך)

15.05.2020 14:28 GMT· הגב לתגובה זו
איציק בן יוסף
איציק בן יוסף

גם היום תרד נראה לי!  ... (המשך)

14.05.2020 12:48 GMT· הגב לתגובה זו
Or Sharabi
Or Sharabi

מחכים לעזרה מהמדינה ואז תתחיל לעלות   ... (המשך)

13.05.2020 13:22 GMT· הגב לתגובה זו
איציק בן יוסף
איציק בן יוסף

וואו איזה קפיצות! מה זה  ... (המשך)

27.04.2020 13:40 GMT· הגב לתגובה זו
איציק בן יוסף
איציק בן יוסף

תגידו אם אני רואה פה רווח של 255b זה מה שצפוי להיות בדוחות עכשיו?ואם כן, אז המניה לא אמורה לעוף גבוהה...?  ... (המשך)

27.04.2020 13:36 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Omer Kobi
Omer Kobi

יש למישהו הסבר הגיוני למה חברות הנפט חזקות לעומת השוק (-3%) שהנפט בשפל והן מפסידות? הסקטור הכי חזק בשוק בצורה יחסית זה האנרגיה, לא מבין מה ההגיון, גם עם מחיר של 30 דולר לחבית החברות מפסידות..  ... (המשך)

21.04.2020 15:42 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
Tal Davidovich
Tal Davidovich

לקנות בזיל הזול  ... (המשך)

09.04.2020 09:22 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
גבי פינטו
גבי פינטו

מוזר המניות שלא משתתפות בחגיגה :נפט ותרופות בשלטון רפובליקני ? בדרך כלל הם מכינים הפתעות (אולי מלחמה ?)  ... (המשך)

12.07.2019 04:33 GMT· הגב לתגובה זו
אריק לב
אריק לב

משהוא קורה ? מחזור המסחר 16.6M  ... (המשך)

13.04.2019 18:42 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.

';