לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(475020) דלק קידוחים יהש

(475020) דלק קידוחים יהש

תל אביב
285 -7 -2.29%
24/09 - סגור. מטבע ILS
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
Dudu Avitan
Dudu Avitan

עשתה עיסקה של 190 מיליון למה לא עולה?  ... (המשך)

24.09.2020 09:42 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Asher Heichal
Asher Heichal

מוזר ידיעה על אישור כניסת שברון והמניה צונחת.....מה יהיה מתי נרווה נחת..כי כרגע רק תח......   ... (המשך)

16.09.2020 12:33 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Yael Seri
Yael Seri

למה דלק קידוחים צונחת כל כך?? מפחיד.. מה כדאי לעשות?  ... (המשך)

16.09.2020 12:25 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
חמיד אבו בדרייה
חמיד אבו בדרייה

https://www.bizportal.co.il/gazandoil/news/article/784437  ... (המשך)

14.09.2020 17:48 GMT· הגב לתגובה זו
Moti Markovitz
Moti Markovitz

איך המכירה לרמי ואבי לוי ישפיעו על דלק קידוחים?   ... (המשך)

14.09.2020 17:09 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
חמיד אבו בדרייה
חמיד אבו בדרייה

נעצרה על נק תמיכה  ... (המשך)

10.09.2020 16:27 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Roi Kobelantz
Roi Kobelantz

איכס  ... (המשך)

10.09.2020 14:30 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
עמי שולמן
עמי שולמן

באופן "מפתיע" מנכ"ל דלק קידוחים אמר היום כי הכנסות המדינה לקרן האושר צפויות להיות נמוכות בהרבה מהצפוי. המשמעות היא שגם הכנסות החברה צפויות להיות נמוכות בהרבה מהתחזיות הורדרדות שלה לפני גיוס החוב, הרווחים יהיו נמוכים יותר, התזרים יהיה קשה יותר, והעיקר שבעל השליטה לא הודח, ואנחנו נמשיך לסבול מנוכחותו ומבעלותו.  ... (המשך)

08.09.2020 13:37 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Roi Kobelantz
Roi Kobelantz

לאן תגיע בסוף?  ... (המשך)

08.09.2020 12:22 GMT· הגב לתגובה זו
עמי שולמן
עמי שולמן

איזה מזל שסוף השבוע הגיע, העקיצה של תשובה לא תרד עכשיו יומיים. זה לא חברת גז, זה בלון יומולדת עם הליום.  ... (המשך)

03.09.2020 15:05 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
עמי ביטון
עמי ביטון

בכל ירידה אני אוסף. כבר הגעתי ל-19,000 יחידות (המטרה 30,000)קבוצת דלק כדי לשרוד חייבת לקבל דיבידנדים שמנים מדלק קידוחים.מחיר המניה פחות מעניין אותי כרגע.  ... (המשך)

01.09.2020 16:05 GMT· 11 · הגב לתגובה זו
Roi Kobelantz
Roi Kobelantz

נחנקנו 0🤦‍♀️🤦‍♂️  ... (המשך)

31.08.2020 16:28 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Nadine Gani
Nadine Gani

גם כשיש חדשות טובות המניה יורדת   ... (המשך)

31.08.2020 14:41 GMT· הגב לתגובה זו
Nadine Gani
Nadine Gani

שבוע טוב לכולם ובמיוחד לדלק קידוחים  ... (המשך)

29.08.2020 18:12 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Nadine Gani
Nadine Gani

מה יהיה   ... (המשך)

27.08.2020 10:20 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
илья макс
илья макс

אין פה מה לחפש בזמן הקרוב...  ... (המשך)

27.08.2020 08:01 GMT· הגב לתגובה זו
Nadine Gani
Nadine Gani

הכל עולה חוץ מדלק קידוחים ממש מעצבן למה היא לא עולה   ... (המשך)

26.08.2020 13:56 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
חמיד אבו בדרייה
חמיד אבו בדרייה

היא תעלה שבוע הבא להערכתי לאחר דוחות קבוצת האם והורדת עסק חי  ... (המשך)

25.08.2020 09:20 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
Tzahi Tzahi
Tzahi Tzahi

שער400 בדרך  ... (המשך)

25.08.2020 08:25 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Tzahi Tzahi
Tzahi Tzahi

תתחילו להחזיק חזק היום עליה של 15%   ... (המשך)

25.08.2020 07:54 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Nadine Gani
Nadine Gani

אתמול והיום הכל עולה ורק דלק קידוחים שיש לה דוחות טובים יורדת פשוט לא הגיוני או שהיא מניה ממש חרא או שהיא עומדת להתפוצץ למעלה   ... (המשך)

24.08.2020 08:58 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
אבירן גרופי
אבירן גרופי

בזמן שמעבר לים יש עליות אנחנו עומדים וכשיש ירידות אנחנו בירידות . גדולל   ... (המשך)

23.08.2020 08:28 GMT· הגב לתגובה זו
Nadine Gani
Nadine Gani

יש כתבה שהדוחות מצויינים שהרווח הוכפל אז אך היא יורדת לא מובן לי   ... (המשך)

20.08.2020 17:25 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
haim amsalem
haim amsalem

הודיעה על שיחת ועידה לפרסום הדוחות ב23 לחודש  ... (המשך)

20.08.2020 11:56 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
משה סר
משה סר

איך הדוחות   ... (המשך)

20.08.2020 11:33 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.

';