לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(BA) בואינג

(BA) בואינג

מינכן
141.82 +1.14 +0.81%
18/09 - סגור. מטבע EUR
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
rimon hakim
rimon hakim

שחר שפר תמשיך לחזקשנה טובה  ... (המשך)

לפני 7 שעות· הגב לתגובה זו
Yuval Ben Hamo
Yuval Ben Hamo

רימון אתה כמו הקורונה של התגובות פה שחרר אותנו   ... (המשך)

18.09.2020 13:22 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

תמיכה 162  ... (המשך)

18.09.2020 11:32 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

אני יכנס אולי ב : 150  ... (המשך)

18.09.2020 08:49 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Raz Maman
Raz Maman

מישהו יודע להגיד מה יהיה עוד שבוע וחצי שבועיים ?? נראה שהיא מתחילה לתקן  ... (המשך)

17.09.2020 18:11 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
Shahar Sheffer
Shahar Sheffer

רימון ילד חמוד שמע משהו אתה קצת מעייף והאמת לא אותי ודרך אגב חיזקתי אתמול חיזקתי היום על בתחילת המסחר ולא רק את באוינג את כל התעופה עשה באמת טובה לכולם ותן מנוחה שתהיה לך שנה טובה מלאה כרימון   ... (המשך)

17.09.2020 15:21 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

שימחה ליום אחדשחר שפר הבנת שאתמול חיזקתכל הכבוד  ... (המשך)

17.09.2020 13:48 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

אני נכנס רק ב160  ... (המשך)

17.09.2020 09:24 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
ido alfi
ido alfi

צופה שבוע ירוק חברים של תשואה 5 אחוז שבוע הבא. מחיר הנפט עולה ביומיים האחרונים ממש ואיתו הטיסות ברחבי העולם מתחילות לעלות בהדרגתיות. כאשר יתחילו הטיסות בואינג תרשום ביומנה לפחות להערכתי 8 מטוסים (בערך להתחלה) של הדגם החדש 737 המשופר אחרי שנבדק יסודי. המניה עכשיו היא פשוט מחיר זהב. עוד שנתיים תחזור לאיזור ה 350 דולר במידה והחיסון שיהיה (אם יהיה בכלל) באמת יעזוראל תשכחו שהיא לקחה חלק בספייס איקס ושיהיה המראה שוב היא תקבל מענק והיא תשגר שנה הבאה אם לא תהיה שוב דחיות חללית לא מאויישת. עדיין לא התחיל הבלאגן   ... (המשך)

16.09.2020 23:42 GMT· הגב לתגובה זו
Shahar Sheffer
Shahar Sheffer

תיקחו בחשבון שרימון. משחק על שורט כואב לו הלב אז הוא רוצה שתיפלו לכל מי שמסתכל נתונים התעופה חוזרת בכל העולם זורק מספרים בלי הבנה . וממליץ פה שטויות לך תאכל רימון ושנה טובה חביבי כאלק מגבית אני יכול לבלוע אותך ילד   ... (המשך)

16.09.2020 18:35 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

לכל מי שיש לו שכלזה הזמן לברוחמחר 161 כרגיל  ... (המשך)

16.09.2020 18:29 GMT· הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

אני מוציא את הכסף האחרון שלי בא בדקות הקרובות עקב כך תתכוננו ללקריסה  ... (המשך)

16.09.2020 17:31 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

עשית בשכל  ... (המשך)

16.09.2020 16:36 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

ג' קוב רק יצאת והמניה עפה🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣  ... (המשך)

16.09.2020 16:35 GMT· הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

יצאתי  ... (המשך)

16.09.2020 16:22 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
ohad cohen
ohad cohen

כמה עצוב זה שרואים בבואינג 1.5 ירוק וקוראים לזה עפההה חחחח בואינג יא בואינגגגג   ... (המשך)

16.09.2020 15:31 GMT· הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

רימון רק יצאת והמניה עפה🤣🤣🤣🤣🤣🤣  ... (המשך)

16.09.2020 15:11 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

מחר 170  ... (המשך)

16.09.2020 15:00 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

שחר שפר תגיד לי אם אתה רוצה שנעשה לך פה מגביתתמשיך לחזק  ... (המשך)

16.09.2020 11:20 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

אתמול יצאתי העברתי את הכסף לניאועשיתי 5% ויצאתי בבואינג היתי צריך להמתין לפחות חצי שנה   ... (המשך)

16.09.2020 11:18 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

שחר שפרתחזק כדאי לךברוך השם הצלחתי לצאת וגם ברווח  ... (המשך)

16.09.2020 10:59 GMT· הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

אני צריך אותה ב164.2 בשביל לצאת  ... (המשך)

15.09.2020 20:25 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

רק יורדת  ... (המשך)

15.09.2020 20:24 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

מחר 158  ... (המשך)

15.09.2020 20:03 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

🤣🤣🤣🤣🤣🤣  ... (המשך)

15.09.2020 18:58 GMT· הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Polski Português (Portugal) Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.

';