לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(BOEB) בואינג

(BOEB) בואינג

לונדון
151.05 -3.99 -2.73%
20:13:00 - סגור. מטבע USD
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
יוני וקנין
יוני וקנין

שווי הוגן נכון להיום 288  ... (המשך)

לפני 9 שעות· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

אלון מאסק ירכוש את בואינג  ... (המשך)

לפני 9 שעות· 1 · הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

בטוח שהיא תעלה באיזשהו שלב זה בורסהואז תשמח לאיד ליום אחד  ... (המשך)

24.09.2020 19:52 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

היא תרד ל 120 אחי  ... (המשך)

24.09.2020 19:51 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

חזק חזק   ... (המשך)

24.09.2020 19:48 GMT· הגב לתגובה זו
Shahar Sheffer
Shahar Sheffer

דרך אגב לשאלתך כל יומיים אני נכנס בעוד 10000 דולר תרשום לעצמך את היום הזה ובעוד כמה חודשיים נדבר עד אז ביי חביבי   ... (המשך)

24.09.2020 19:13 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Shahar Sheffer
Shahar Sheffer

רימון גמרת עלי שעה צוחק מהתגובות שלך לגבי הכסף שלי אם אתה מספיק מבוגר אז בטח תבין מה זה אומר שאני מסוגל לשאוב אותך ולהעיף אותך עם קשית טוטו עכשיו לגבי המניה הסר דאגה מליבך מתוק לא דואג מבחינתי שהכסף ישאר שם עוד 5 שנים ו. יש לי תיק בגודל הבית שלך ילד חתימה טובה ושנה טובה לכולם   ... (המשך)

24.09.2020 19:08 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

עוד פריירים שנכנסים למניה הזאת  ... (המשך)

24.09.2020 18:08 GMT· הגב לתגובה זו
Nadav Chen
Nadav Chen

לאט לאט עושה את דרכה למטה עד שתהיה הודעה חיובית בנושא החיסון אין שום סיבה לעליות במניה הזאת  ... (המשך)

24.09.2020 17:44 GMT· הגב לתגובה זו
מושיקו קורח
מושיקו קורח

מחזק 4000 דולרזה מחיר בדיחה  ... (המשך)

24.09.2020 17:43 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
ברוקר ברוקר
ברוקר ברוקר

רימון הזדמנות אחרונה לחזק מחר היא עפה  ... (המשך)

24.09.2020 17:29 GMT· הגב לתגובה זו
ראובן קותילוב
ראובן קותילוב

100  ... (המשך)

24.09.2020 17:20 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

תן לשחר שפר לחזקאם נשאר לו כסף בכלל  ... (המשך)

24.09.2020 17:20 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

חכה ל 120  ... (המשך)

24.09.2020 17:19 GMT· הגב לתגובה זו
איציק כהן
איציק כהן

שווה כניסה ?  ... (המשך)

24.09.2020 15:30 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Guy Harel
Guy Harel

נכנסתי עכשיו ב 145 רק בשורות טובות חברים !   ... (המשך)

24.09.2020 15:30 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

ב : 120 אני נכנסזה בשבילך מיסטר דיגמי  ... (המשך)

24.09.2020 14:54 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

שחר שפר חזקבסוף אתה תהיה בעל ים של החברהחזק חזק אחימה קרה היית שמח יום אחדחזק חזק  ... (המשך)

24.09.2020 14:53 GMT· הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

מי נכנס ב135?  ... (המשך)

24.09.2020 13:14 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Ran Asulin
Ran Asulin

לפי מצב קניות/מכירות של ההנהלה לפי אתר gurufocus, המצב נראה רגיל. פעולה אחרונה היתה קנייה של בכיר בחברה באוגוסט . בנוסף, דירגו אותה שלשום בגולדמן זקס ליעד 174 דולר. נראה לי הזמן הנכון להיכנס - לא המלצה.  ... (המשך)

24.09.2020 10:14 GMT· הגב לתגובה זו
Netanel Farhi
Netanel Farhi

קניתי ב170 . מחכה שתחזור לטווח הזה ואני מעיף את המנייה הזו. מנייה קשה גם לטווח ארוך . אלא אם כן הטווח הארוך שלכם זה חמש שנים.. בנתיים הכסף יכול להתגלגל עם רווחים במקומות אחרים. דעה. לא המלצה  ... (המשך)

24.09.2020 08:42 GMT· הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

איפה שחר שפרשיחזק עכשיו באמת נראה כדאי  ... (המשך)

23.09.2020 20:58 GMT· הגב לתגובה זו
מאור מנחם
מאור מנחם

השקעכ לטווח הארוך בלבד , שנה קדימה , סבלנות משתלמת . מי שמחפש הרפתקאות יש אין ספור מניות כאלה שעושות אחוזים בודדים כל יום ...   ... (המשך)

23.09.2020 19:25 GMT· הגב לתגובה זו
Israel fridman
Israel fridman

מאחל בהצלחה למי שמחזיק את המניה.אך לצערי לכל המניות שקשורות לתעופה יש בעיה כפולה.גם הירידות בשוק בימים האחרונים באופן כללי.ובמיוחד נושא עליה בתחלואה ועיצוב נוסף בטיסות.לדעתי בלבד לא המלצהאני מחכה לקנות את בואינג ב- 120.בכל מקרה לטווח ארוך זאת מניה טובה גם במחיר הנוכחיאך לדעתי אצליח לקנות אותה יותר נמוך.לא המלצה רק דעתי  ... (המשך)

23.09.2020 18:37 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
jkow rr
jkow rr

אני רוצה לצאת ב180 לפחות  ... (המשך)

23.09.2020 08:46 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.

';