לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(BOEB) בואינג

(BOEB) בואינג

לונדון
232.84 +8.31 +3.70%
17:57:00 - מידע בזמן אמת. מטבע USD
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
Cayman Grand
Cayman Grand

מנייה מצויינת עם לא יתרסק איזה מטוס תעשה 10  אחוזים בחודש הקרוב לפי ניתוח טכני פיבונאצ'י  ... (המשך)

161468480713036.jpg 02.03.2021 11:33 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Evgeny Goldberg
Evgeny Goldberg

חברים מה אומרים יש המלצה להכנס עכשיו?  ... (המשך)

26.02.2021 09:36 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
Gadi Goldmann
Gadi Goldmann

יש מסקטור התעופה הצבאית גם את לוקהיד מרטין LMT יצרנית ה F 35 והעסקה האחרונה של המסוקים של ישראל גם שייכת להם   ... (המשך)

26.02.2021 06:10 GMT· הגב לתגובה זו
Cayman Grand
Cayman Grand

מניות טובות ל 25 - 30 עד סוף השנה  BMY - UNH - TMUS  כול מניה צ’ק בנקאי בשונה מבואינג .  ... (המשך)

25.02.2021 10:30 GMT· הגב לתגובה זו
ירון בן שימול
ירון בן שימול

בואינג זה כסף בטוח ניפגש ב280 אוטוטו  ... (המשך)

24.02.2021 21:15 GMT· הגב לתגובה זו
רפאל אברהם
רפאל אברהם

חצימשנה הייתי במניה הזאת מאוקטובר על לפני שבועיים מינוס 3 התייאשתי כל פעם מטוס מתרסק יורדת מטוסים מקורקעים נמאס...בהצלחה למי שנמצא במניה.   ... (המשך)

24.02.2021 20:48 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
שלמה צפריר
שלמה צפריר

משהו מוזר במנייה, יש נחיתת חירום המניה עולה, יש עסקה המניה יורדת. מה נגמר עם המניה הזו?   ... (המשך)

24.02.2021 18:14 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Naor Galsurkar
Naor Galsurkar

מה הצפי שלה?  ... (המשך)

24.02.2021 17:24 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
Ofir Baranes
Ofir Baranes

האם יש דיבידנד בקרוב?  ... (המשך)

23.02.2021 18:32 GMT· הגב לתגובה זו
Cayman Grand
Cayman Grand

TMUS יוצאת למהלך יפה אחרי תיקון אני מעריך 15 אחוז בחודשיים  גם בואינג יוכלה לעלות  היום עלו יפה כול מניות התעופה  AAL . UAL גם החטיבות הצבאיות NOC LMT  אין באמור המלצה רק דיון משותף  ... (המשך)

22.02.2021 19:16 GMT· הגב לתגובה זו
עמי שולמן
עמי שולמן

עוד קרקוע מטוסי בואינג, היום נחיתת אונס כנראה  ... (המשך)

22.02.2021 09:58 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
ירון בן שימול
ירון בן שימול

מהיום הדרך למעלה סלולהגם spr מומלצת  ... (המשך)

19.02.2021 20:42 GMT· הגב לתגובה זו
Cayman Grand
Cayman Grand

יעד ריאלי 265 עד 275 וזה רק בגלל החטיבה הצבאית  המצב בחטיבה האזרחית לא משהו בלשון המעטה  אולי בסוף 2022 היא תגיע לאזור ה 380  בכול מקרה מנייה טובה לטווח הבינוני  אין באמור המלצה רק דעה פתוחה לדיון  ... (המשך)

18.02.2021 17:40 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
Doron Abergil
Doron Abergil

380 מחיר יעד ל 2021  ... (המשך)

16.02.2021 12:43 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
sina Ez
sina Ez

בדרך ל275 (אולי תיעצר קצת לפני)לא המלצה  ... (המשך)

12.02.2021 07:35 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
נחמן דונר
נחמן דונר

נראה לי שהיא תיפול עוד החודש.שווה לקנות שהיא תגיע ל150 ואז תנסוק.  ... (המשך)

08.02.2021 10:51 GMT· 8 · הגב לתגובה זו
Itai Cohen
Itai Cohen

במסחר המאוחר היא תטוס יותר מהר נראה לי  ... (המשך)

03.02.2021 18:49 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
rimon hakim
rimon hakim

שחר שפר אני עדין נמצא פהכאשר יצאתי ואני מברך על כךהשארתי כהרגלי 8000 $ במניהוכך כיסיתי את כל ההפסדים שהיו לי מהמניה הקקא הזו.לצערך הוספתי את הכל בטסלהוהרווחתי הרבה כסף.גם היום אני חושב שהמניה הזו זבל של מניהדעתי לא השתנתה  ... (המשך)

03.02.2021 16:55 GMT· הגב לתגובה זו
Maris Derchanski
Maris Derchanski

מחזיק אותה ממחיר 150 לטווח הארוך  ... (המשך)

03.02.2021 16:18 GMT· הגב לתגובה זו
ניסים אביסרור
ניסים אביסרור

מטוס הקרב F15  השלים טיסת בכורה  חיל האוויר האמריקאי  הזמינו  144 מטוסים  23 מיליארד דולר של חברת בואינג  ... (המשך)

03.02.2021 14:16 GMT· הגב לתגובה זו
אילן כהן
אילן כהן

אני מחזיק במניה לא מוכר לפני 300 צריך להיות סבלני  ... (המשך)

02.02.2021 19:46 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
Ori Bareket
Ori Bareket

בוא נראה מה חוזה של 47 מילאירד יעשה היום  ... (המשך)

01.02.2021 12:29 GMT· 4 · הגב לתגובה זו
שגיא שוקרון
שגיא שוקרון

אני פה לילך איך עדיין לא יצאת את מסכנהה  ... (המשך)

29.01.2021 19:44 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Efraim Mardochyav
Efraim Mardochyav

מנייה כרגע לא יציבה, מתאימה לטווח ארוך, אל תתנו לטיפשים לבלבל אותכם סבלנות זה המפתח  ... (המשך)

28.01.2021 21:46 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
לילך כהן
לילך כהן

איפה הרשע נעלם  ... (המשך)

28.01.2021 15:03 GMT· הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Polski Português (Portugal) Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.