לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(SILVc1) - Silver Futures

(SILVc1) - Silver Futures

יוהנסבורג
447.20 +0.30 +0.07%
18/09 - סגור. מטבע ZAR
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
ארז סיני
ארז סיני

בע"ה ישבור השבוע את ה-30  ... (המשך)

13.09.2020 16:39 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Amir Margalit
Amir Margalit

בוקר של שמחות הכסף בשיא חדש ישתבח הטאטא  ... (המשך)

01.09.2020 05:10 GMT· הגב לתגובה זו
محمد ابو خلف
محمد ابو خلف

בקרוב30  ... (המשך)

31.08.2020 13:01 GMT· הגב לתגובה זו
שיש איטליאנו השיש שלך למטבח
שיש איטליאנו השיש שלך למטבח

שיש איטליאנו השיש שלך למטבח הזהרה חמורה אחים שלי תשמרו על הכסף כל הסימנים מראים הבורסה עומדת לצנוח כבר מהיום במיוחד בחול תשמרו על הכסף שלכם על תתנו לזבלים לאוכל אותכם הרווחתם צאו לפני המפולת  ... (המשך)

26.08.2020 09:29 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
פרוספר פרוספר
פרוספר פרוספר

הכסף הולך להגיע לשער 60. תראו מה קרה אחרי 2008, 3 שנים של עליות   ... (המשך)

21.08.2020 08:13 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Igal Schwartz
Igal Schwartz

מתחילים שבוע הבא עליות לאחר תיקון חד.  ... (המשך)

21.08.2020 07:44 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Elior Abodi
Elior Abodi

מזה הירידה הזאת? נראלכם יהיה תיקון למעלה?  ... (המשך)

19.08.2020 18:46 GMT· הגב לתגובה זו
Matias Elbaz
Matias Elbaz

למכירה 3 מטבעות כסף טהור קנדה 1 oz , שנים 1990, 1991, מצב מצויין. 0542213519  ... (המשך)

18.08.2020 12:27 GMT· הגב לתגובה זו
לוי רפאלזון
לוי רפאלזון

יש לי 10.8 קילו כלי כסף למכור.כמה אני אמור לקבל?  ... (המשך)

14.08.2020 15:15 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
אדם רודמן
אדם רודמן

אני בלונג מ23.9 וממש מתחשק לי להגיע ל30 אפשרי?  ... (המשך)

13.08.2020 16:28 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
ASSI HAVA
ASSI HAVA

רק דישדוש משעמם  ... (המשך)

13.08.2020 15:40 GMT· הגב לתגובה זו
ASSI HAVA
ASSI HAVA

אין כוח קני ניראה לי ירד  ... (המשך)

13.08.2020 13:47 GMT· הגב לתגובה זו
ארז סיני
ארז סיני

נראה לי שקצרה הדרך ל30   ... (המשך)

13.08.2020 13:07 GMT· הגב לתגובה זו
ASSI HAVA
ASSI HAVA

ירד עד 25.50   ... (המשך)

13.08.2020 12:33 GMT· הגב לתגובה זו
ASSI HAVA
ASSI HAVA

הניסוי הצליח ניראה לי הכסף במגמת ירידה  ... (המשך)

13.08.2020 12:32 GMT· הגב לתגובה זו
ASSI HAVA
ASSI HAVA

ניראה ששוה להיכנס לשורט אם יעלה 26.40 לא המלצה רק בדיקה   ... (המשך)

13.08.2020 11:02 GMT· הגב לתגובה זו
Elior Abodi
Elior Abodi

חושבים שיהיה עליה לכיוון ה30 ??  ... (המשך)

13.08.2020 06:12 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
שיש איטליאנו השיש שלך למטבח
שיש איטליאנו השיש שלך למטבח

שלום לכולם  מי שבכסף עכשיו תכף תתחיל ירידה לכוון 24  מי שמחפש לעשות כמה אלפים  תעקבו אחרי דולר קורנה נורבגי  ... (המשך)

12.08.2020 12:17 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
ASSI HAVA
ASSI HAVA

ההתנגדות היא 26.20  ... (המשך)

12.08.2020 09:58 GMT· הגב לתגובה זו
ASSI HAVA
ASSI HAVA

לפי דעתי צפי אדום לו המלצה לכלום  ... (המשך)

12.08.2020 09:57 GMT· הגב לתגובה זו
Guy Goren
Guy Goren

מה זה התנודתיות הזאת???מה דעתך יהיה ירוק וימשיך ירוק ? כי היה כבר וחזר לאדום  ... (המשך)

12.08.2020 09:55 GMT· הגב לתגובה זו
ASSI HAVA
ASSI HAVA

אדם אתה בשורט על הכסף  ... (המשך)

12.08.2020 08:55 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
ASSI HAVA
ASSI HAVA

חוזים מסוכן מאוד אני מעדיף במניות ממונף  ... (המשך)

12.08.2020 08:44 GMT· הגב לתגובה זו
ASSI HAVA
ASSI HAVA

zsl etf ממונף כפול 2  ... (המשך)

12.08.2020 08:42 GMT· הגב לתגובה זו
Delta1
Delta1

‏היי מישהו יכול להמליץ איך ניתן לקנות כסף בשורט?  ... (המשך)

12.08.2020 08:26 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.

';