לא התקבלו תוצאות עבור החיפוש שבצעת
(SAGc1) - Silver Futures

(SAGc1) - Silver Futures

SHFE
5,236.00 +89.00 +1.73%
07:00:00 - סגור. מטבע CNY
צור תיק השקעות חדש
ביטולצור
צורף בהצלחה לפורטפוליו
הוסף תגובה
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
אדיר כהן
אדיר כהן

https://did.li/4qdaa  ... (המשך)

07.03.2021 06:36 GMT· הגב לתגובה זו
sina Ez
sina Ez

הזהב והכסף נפרדו? בימים של זהב 1775 הכסף היה יורד ל22   ... (המשך)

17.02.2021 16:07 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
אס אלי
אס אלי

הכסף והזהב בקונסולידציה כבר חצי שנה. מחממים מנועים לקראת המראה. האנפלציה בפתח והסחורות במתח  ... (המשך)

13.02.2021 06:46 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Sicario Si
Sicario Si

אני שם לב להרבה שמתרגשים פה מתנודות חדות וחושבים במגמות מתהפכות. המגמה היא עליה עם בסטייל תקן גבוהה. תבחנט את שוק האופציות בCME על הכסף, הסטיות תקן פשוט עלו בחדות ובצדק. תנודה של נכס הבסיס בחדות היא הכרחית כדי להצדיק את מחירי האופציות ולהיפך. מעבר לכך אנחנו נמצאים בראלי כללי שהחל כבר בשוק הסחורות והאינפלציה שתלך ותגבר, וזו הסיבה שאנחנו רואים שוק אגח יחסית חלש, עם סטיות תקן גם כן שעולות למרות שהוודאות שם קיימת כביכול והצד הקונה (הפד) עדיין נמצא במגרש.המניות כבר מתומחרות אינפלציה גבוהה (שחיקת חוב החברות) ורוב העליות במניות זה נטו ציפיות אינפלציוניות.קחו בחשבון לכן, שהמגזר העסקי בארהב כרגע עם אינטרס עצום בשחיקה של הדולר ואינפלציה. והחברה האלה מקבלים בדרך כלל את מה שהם רוצים  ... (המשך)

09.02.2021 03:01 GMT· 6 · הגב לתגובה זו
עמיחי כהן
עמיחי כהן

אני בשורט על הזהב ו-הכסף... ממתק!  ... (המשך)

04.02.2021 10:23 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Moshe shlezinger
Moshe shlezinger

חברים הפער בין הזהב לכסף גדול פ60 זה ילך ויצטמצם כאשר הכסך ייעלה  ... (המשך)

03.02.2021 14:24 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Valdito Bregant
Valdito Bregant

שימו לב, הם הולכים להפתיע שוב למעלה. היזהרו משורט!  ... (המשך)

03.02.2021 00:22 GMT· 1 · הגב לתגובה זו
Eliko Marciano
Eliko Marciano

יאללללללללה לשבור שער 27 כלפי מטה תודה  ... (המשך)

02.02.2021 14:39 GMT· הגב לתגובה זו
עמיחי כהן
עמיחי כהן

עשו פירמידה על הכסף גנבים, מזל שלקחתי שורטים, ידעתי שזו הרצה  ... (המשך)

02.02.2021 06:43 GMT· הגב לתגובה זו
עמיחי כהן
עמיחי כהן

אוכלים תחת פה השורטיסטים בכסף, בולו בולו פקה פקה  ... (המשך)

01.02.2021 21:42 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
Kfir Levi
Kfir Levi

יש הסבר רציונלי לכסף מלבד הרצה מטורפת שאני אבין רק .....  ... (המשך)

01.02.2021 12:39 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
YoYo63
YoYo63

זהירות! הכסף הפך לספקלוציה וכלי משחק בידי כרישי השוק  ... (המשך)

01.02.2021 07:11 GMT· הגב לתגובה זו
Nina Avenid
Nina Avenid

https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/comments/l6novm/the_real_dd_on_slv_the_worlds_biggest_short/?utm_source=share&utm_medium=mweb  ... (המשך)

01.02.2021 06:22 GMT· הגב לתגובה זו
Nina Avenid
Nina Avenid

WSB  ... (המשך)

01.02.2021 06:17 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
ram gov
ram gov

Kitco news silver squeeze happening now הכסף טס 7% שווה צפייה  ... (המשך)

01.02.2021 05:57 GMT· הגב לתגובה זו
Yossi Letter
Yossi Letter

??  ... (המשך)

31.01.2021 23:13 GMT· הגב לתגובה זו
FATİH YEDEK
FATİH YEDEK

Gümüş fiyatında hedef ilk etapta 50$ İsrail varmısın sizde Destek olun reddit  ... (המשך)

31.01.2021 19:02 GMT· הגב לתגובה זו
sina Ez
sina Ez

יש חידושים?  ... (המשך)

18.01.2021 11:00 GMT· הגב לתגובה זו
Sicario Si
Sicario Si

אנחנו קרובים לרמות מסחר שאמור להתבצע שורט סקוויזהסוחרים במערב שלוקחים קרי טרייד על המתכות פתחו פוזיציות גדולות מידיי והיואן שמתחזק מול הדולר נותן גב לסוחרים במזרח*לא המלצה מכל סוג שהוא אני לא מבין כלום  ... (המשך)

05.01.2021 17:08 GMT· 5 · הגב לתגובה זו
sina Ez
sina Ez

לדעתי המראה🚀, זהב כנראה שובר משולש דשדוש כלפי מעלה. מתאים לשאר הנתונים בהצלחה -ללא המלצה  ... (המשך)

30.12.2020 21:01 GMT· הגב לתגובה זו
sina Ez
sina Ez

יש המלצות?  ... (המשך)

09.11.2020 18:44 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
YoYo63
YoYo63

הנשר המריא .. והוא צבוע בכסף  ... (המשך)

05.11.2020 19:30 GMT· הגב לתגובה זו
sina Ez
sina Ez

לדעתי אחרי הבחירות מסתיימת תקופת הדשדוש ומגמת העלייה תהיה ברורה- לא המלצה והרבה הצלחה  ... (המשך)

02.11.2020 15:05 GMT· 2 · הגב לתגובה זו
גיא ציוני
גיא ציוני

מתלבט להיכנס  ... (המשך)

02.11.2020 14:09 GMT· הגב לתגובה זו
YoYo63
YoYo63

ירידה מתחת ל22,900 עשויה להוביל לקריסה כפי שהיתה במרץ   ... (המשך)

28.10.2020 20:13 GMT· 3 · הגב לתגובה זו
דיון
השיבו לתגובה...
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.

מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטוגרפיים כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטוגרפיים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטוגרפי, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Polski Português (Portugal) Português (Brasil) Русский Türkçe ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi 日本語 한국어 简体中文 繁體中文 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
יציאה
בטוחים שברצונכם לצאת?
לאכן
ביטולכן
מעדכן נתונים

+

הורידו את אפליקציית Investing.com

קבלו חינם התראות, גרפים וציטוטים בזמן אמת עבור מניות, מדדים, מטבעות, סחורות ואג”ח. קבלו חינם תחזיות וניתוחים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

Investing.com מציעה חוויה משופרת
למשתמשי האפליקציה!

תכנים רבים יותר, גרפים וציטוטים מהירים יותר וחוויה טובה יותר למשתמשים - דרך האפליקציה בלבד.